網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月23日 星期六

杜如風:驚世大騙局!杜如風「呃秤」露肉搶收視 __,杜如風,

呢單嘢,真係驚世大騙局。藝人杜如風今日晏晝喺將軍澳出席無綫節目《関西攻略》記者會時,就話今次去關西拍攝形象多變,為咗對撼ViuTV,除咗有藝伎look,仲會「破天荒」賣性感露肉浸溫泉,不過佢就擔心會惹嚟投訴。聽完係咪好想先睹為快呢?《東網》就為咗大家嘅眼福,率先咁將杜如風嘅「處女露肉」照搶到手,不過Sorry,成件事只係一個騙局,杜如風所謂嘅露肉,原來係露人哋嘅肉,佢將一個胸前偉大、但冇人頭嘅紙板 ...


呢單嘢,真係驚世大騙局。

藝人杜如風今日晏晝喺將軍澳出席無綫節目《関西攻略》記者會時,就話今次去關西拍攝形象多變,為咗對撼ViuTV,除咗有藝伎look,仲會「破天荒」賣性感露肉浸溫泉,不過佢就擔心會惹嚟投訴。

聽完係咪好想先睹為快呢?《東網》就為咗大家嘅眼福,率先咁將杜如風嘅「處女露肉」照搶到手,不過Sorry,成件事只係一個騙局,杜如風所謂嘅露肉,原來係露人哋嘅肉,佢將一個胸前偉大、但冇人頭嘅紙板公仔放喺自己前面,就當露咗肉,仲要打埋格添。雖然相當呃秤,但就創意滿分,雖然唔會流鼻血,但就勝在爆笑!

另外,杜如風嘅藝伎Look都好驚爆,呢個時候,都係唔阻大家太多時間,去相!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!