網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月9日 星期六

劉德華剪髮自己嚟 __,劉德華,

劉德華剪髮自己嚟劉德華昨日到商台宣傳《特工爺爺》主題曲,難得民間特首出巡,商台在官網玩直播,甚至連員工亦瘋狂集郵,拿着相機在直播室門口等影相。華仔接受老友鄭裕玲主持的節目訪問,談到每次出街都受到很多fans包圍,華仔說:「我又唔會話好少出街,正常喇,不過我又唔會扮鬼扮馬,最多都係戴口罩,好少戴黑超,我覺得好老土,扮明星。」接着又提到日常生活事,他坦言自己會親力親為買衫兼剪髮:「我會睇雜誌,有陣時會 ...


劉德華剪髮自己嚟

劉德華昨日到商台宣傳《特工爺爺》主題曲,難得民間特首出巡,商台在官網玩直播,甚至連員工亦瘋狂集郵,拿着相機在直播室門口等影相。

華仔接受老友鄭裕玲主持的節目訪問,談到每次出街都受到很多fans包圍,華仔說:「我又唔會話好少出街,正常喇,不過我又唔會扮鬼扮馬,最多都係戴口罩,好少戴黑超,我覺得好老土,扮明星。」接着又提到日常生活事,他坦言自己會親力親為買衫兼剪髮:「我會睇雜誌,有陣時會有人送,但係我會自己上網買,又或者去shop度買,但係我會夜啲先去買。」

講到頭髮方面,華仔笑說:「啱啱今朝先自己剪咗,我鍾意啲正正經經,唔會古靈精怪。」華仔亦自爆復活節放了十天長假期與家人外遊充電,還主動談及湊囡囡生活,他笑說:「我喺屋企玩跑步機跑步,佢(女兒)突然會走過嚟,之後會忍唔住陪佢玩。」

撰文:唐琛悠



■劉德華昨日在商台接受鄭裕玲訪問,並寫了「天道酬勤」四字。


鍾意就快D Share啦!