掃呢頁CODE去手機

2016年4月24日 星期日

劉佩玥:尊重佢決定 __,劉佩玥,

對於港姐師妹龐卓欣因不獲重視而決定不續約無綫,劉佩玥(Moon)昨日在銅鑼灣街頭出席防曬產品活動時,表示每人有自己的路,對方已是成年人自然懂得為自己安排,她說:「最緊要佢屋企人尊重佢決定,每個人有自己嘅路,做乜都冇大問題,同佢工作過一、兩次,覺得佢好成熟,唔使擔心佢。唔關其他人事嘅,佢大個女會識安排。」Moon對於好姊妹何雁詩及陳瀅都有男友,而她仍未有着落,她說:「我暫時真係工作同屋企行先。」採訪 ...


對於港姐師妹龐卓欣因不獲重視而決定不續約無綫,劉佩玥(Moon)昨日在銅鑼灣街頭出席防曬產品活動時,表示每人有自己的路,對方已是成年人自然懂得為自己安排,她說:「最緊要佢屋企人尊重佢決定,每個人有自己嘅路,做乜都冇大問題,同佢工作過一、兩次,覺得佢好成熟,唔使擔心佢。唔關其他人事嘅,佢大個女會識安排。」

Moon對於好姊妹何雁詩及陳瀅都有男友,而她仍未有着落,她說:「我暫時真係工作同屋企行先。」

採訪、攝影:盧妹


鍾意就快D Share啦!