網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月11日 星期一

又放閃!周杰倫拖昆凌漫步東京街頭 __,昆凌,周杰倫,

周杰倫成日都同昆凌周圍去旅行。最近日本櫻花盛開,一向係「愛妻號」的周杰倫(周董)就同老婆昆凌去咗日本東京賞櫻,慣咗戴口罩及全身包到冚出巡的周董,都難逃網友的法眼,被影到手拖手喺東京街頭漫步,照片所見就唔見兩人的囡囡小周周「Hathaway」,唔通兩公婆撇甩囡囡去拍拖?咁又係嘅就算結咗婚生埋女得閒都要浪漫一下,咁先係夫妻相處之道,而網友都引用周杰倫首名曲《簡單愛》的歌詞「我想就這樣牽着你的手不放開」 ...


周杰倫成日都同昆凌周圍去旅行。

最近日本櫻花盛開,一向係「愛妻號」的周杰倫(周董)就同老婆昆凌去咗日本東京賞櫻,慣咗戴口罩及全身包到冚出巡的周董,都難逃網友的法眼,被影到手拖手喺東京街頭漫步,照片所見就唔見兩人的囡囡小周周「Hathaway」,唔通兩公婆撇甩囡囡去拍拖?咁又係嘅就算結咗婚生埋女得閒都要浪漫一下,咁先係夫妻相處之道,而網友都引用周杰倫首名曲《簡單愛》的歌詞「我想就這樣牽着你的手不放開」,配合埋啲相真係勁有意境!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!