網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月17日 星期日

何猷君:名人:何猷君自爆撞車擔心會毀容 __,猷君,何猷君,

何猷君指撞車時,咁啱前座椅背有個勾喺度,仲說自己差1厘米就盲喇!賭王何鴻燊四房兒仔何猷君今日喺Instagram自爆遇上交通意外,仲上載自拍照,見佢右眼眼角受傷,差啲破相,但好在人無事,可謂不幸之中嘅大幸,佢留言:「Luckyorunlucky?Myubercrashedonthewaytotheairport,somehowtherewasahookinthebackofthefrontseat ...


何猷君指撞車時,咁啱前座椅背有個勾喺度,仲說自己差1厘米就盲喇!

賭王何鴻燊四房兒仔何猷君今日喺Instagram自爆遇上交通意外,仲上載自拍照,見佢右眼眼角受傷,差啲破相,但好在人無事,可謂不幸之中嘅大幸,佢留言:「Lucky or unlucky? My uber crashed on the way to the airport, somehow there was a hook in the back of the front seat, and my head crashed right into it..... 1cm away from potentially getting blinded oops(好彩定唔好彩?我今日搭架Uber車去機場時撞車,咁啱前座椅背有個勾喺度,我個頭中正個勾…差1厘米我就盲喇!)」而佢再用中文留言,表示好擔心毀容:「我破相了,毀容了,怎麼辦?差一厘米就可能沒了眼睛,是幸運還是倒霉?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!