網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月10日 星期日

呷醋爸爸公開演出 黃貫中囡囡嬲晒全場 __,黃貫中,

Paul開騷囡囡第一次入場睇,點知囡囡唔鍾意Paul公開演出,仲嬲晒全場人。歌手黃貫中(Paul)完成其個人演唱會後,在後台獲送贈寶劍作紀念品。受訪時,Paul透露女兒黃鶯首次欣賞演唱會:「佢平時喺屋企會睇電視或者搵我啲片睇,佢未睇過真人,驚佢唔專心,又大聲。頭先佢問我『嗲哋可唔可以唔好返工?』我話一陣唱歌畀佢聽,佢戴咗套headset。(佢驚唔驚?)佢反而呷醋,呷全場醋,頭先氹咗佢一陣。」一場唔 ...


Paul開騷囡囡第一次入場睇,點知囡囡唔鍾意Paul公開演出,仲嬲晒全場人。

歌手黃貫中(Paul)完成其個人演唱會後,在後台獲送贈寶劍作紀念品。受訪時,Paul透露女兒黃鶯首次欣賞演唱會:「佢平時喺屋企會睇電視或者搵我啲片睇,佢未睇過真人,驚佢唔專心,又大聲。頭先佢問我『嗲哋可唔可以唔好返工?』我話一陣唱歌畀佢聽,佢戴咗套headset。(佢驚唔驚?)佢反而呷醋,呷全場醋,頭先氹咗佢一陣。」

一場唔夠喉

談到闊別4年有何感受,Paul表示很好玩:「咁多年仲可以同呢班朋友一齊,好開心。(一場唔夠喉?)一定唔夠,接住會去台灣、內地演出。(帶埋囡囡去巡迴?)未必喇,一陣又呷醋,佢唔鍾意我同人攬頭攬頸。(佢會唔會呷媽咪朱茵醋?)佢會話我搶走媽咪。(咁係咪唔會生細佬、妹?)佢會話唔好,分薄咗,(問佢鍾唔鍾意BB?)佢話唔鍾意,不過小朋友係咁。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!