掃呢頁CODE去手機

2016年4月22日 星期五

養胎拍寫真 伊能靜肥肚唔肥人 __,伊能靜,

懷胎多月的伊能靜,拍攝寫真,展示肥肚唔肥人的養胎本領。現年47歲嘅台灣「美魔女」伊能靜懷孕多月,腹大便便嘅佢趁養胎之餘拍番輯靚相,髮型師、化妝師為佢悉心造型,終於可以埋位喇!相中嘅「美魔女」面部未見浮腫,雙手纖細,真係肥肚唔肥人,羨煞旁人!其中一張相仲見到佢一臉幸福咁望住腹中BB,散發濃濃母愛,佢好期待BB嘅來臨,發文:「拍孕照了,今天的氣色灰常拔錯(非常不錯)喔!」最強娛樂APP《東網巨星》,不 ...


懷胎多月的伊能靜,拍攝寫真,展示肥肚唔肥人的養胎本領。現年47歲嘅台灣「美魔女」伊能靜懷孕多月,腹大便便嘅佢趁養胎之餘拍番輯靚相,髮型師、化妝師為佢悉心造型,終於可以埋位喇!相中嘅「美魔女」面部未見浮腫,雙手纖細,真係肥肚唔肥人,羨煞旁人!其中一張相仲見到佢一臉幸福咁望住腹中BB,散發濃濃母愛,佢好期待BB嘅來臨,發文:「拍孕照了,今天的氣色灰常拔錯(非常不錯)喔!」
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!