掃呢頁CODE去手機

2016年4月12日 星期二

翠如蕭正楠公廁外求婚 張繼聰激凸見證 __,翠如,張繼聰,繼聰,蕭正楠,正楠,黃翠如,

點呀阿聰?應該睇翠如同楠楠求婚定睇你個兄弟呀?藝人黃翠如、蕭正楠(Edwin)、張繼聰同龔嘉欣(Katy)尋日傍晚到九龍城拍攝新劇《幕後玩家》,劇情配合該區舉行嘅潑水節,翠如、Edwin同Katy與眾同樂,一早已被眾臨時演員射到全身濕透,戲中翠如同Edwin同現實一樣飾演情侶,呢場戲講述女方主動求婚,不過地點就認真特別,竟然選擇喺公廁同垃圾房出面,似乎浪漫不足搞笑有餘,唔知仲聞唔聞到特別味道呢?翠 ...


點呀阿聰?應該睇翠如同楠楠求婚定睇你個兄弟呀?

藝人黃翠如、蕭正楠(Edwin)、張繼聰同龔嘉欣(Katy)尋日傍晚到九龍城拍攝新劇《幕後玩家》,劇情配合該區舉行嘅潑水節,翠如、Edwin同Katy與眾同樂,一早已被眾臨時演員射到全身濕透,戲中翠如同Edwin同現實一樣飾演情侶,呢場戲講述女方主動求婚,不過地點就認真特別,竟然選擇喺公廁同垃圾房出面,似乎浪漫不足搞笑有餘,唔知仲聞唔聞到特別味道呢?

翠如大嗌「我結婚喇!」

劇情仲一反傳統,由翠如先拎出紙張宣讀「愛的宣言」,Edwin答應後即抱起翠如轉身,翠如興奮大叫:「我結婚喇!」但突然痛叫被「銀」親,原來Edwin都預備咗鑽戒,之後兩人接受Katy同其他演員射水祝福,場面熱鬧!呢個時候,飾演Edwin好友嘅張繼聰出場,仲向兩人潑水,不過亮點嚟喇!身穿西褲嘅阿聰下體竟然離奇拱起,以激凸見證婚事,果然夠破格!

水戰互射互潑

拍攝完成後,幾個貪玩豬仲玩水戰,鬥用水互射互潑,Katy同翠如率先拎起水槍向阿聰射水,Edwin加入戰團圍攻阿聰,眾星喺街頭奔跑閃避,Katy更玩到披頭散髮。當中以阿聰及Katy最狼胎,先後拎起裝有幾公升水嘅水桶互潑,嚇到原本笑住睇熱鬧嘅市民如鳥獸散,場面搞笑!

阿聰唔認「細」

講到阿聰下身激凸,Edwin搞笑說:「佢見親我都係咁嘅反應,見慣不怪!」阿聰就話開工好忙,根本冇心情理會「小聰」:「唔知喎!我冇留意!因為我太專心拍嘢,其實呢啲假象嚟嘅,條褲好鬆㗎!(有冇着多條泳褲打底?)咁又冇,呢啲嘢,男人唔會自認細嘅。(覺得自豪?)唔會喎!我個人好踏實。」

Edwin要講愛的宣言

至於Edwin同翠如都大讚劇情係反傳統浪漫故事,夠晒新穎,問到將來求婚時會唔會都咁另類?Edwin笑說:「未諗呀!但都希望咁有趣同搞笑!(叫翠如讀愛的宣言?)應該由男人做嘅嘢就男人做番好啲!」翠如就話最難忘反而係拍完後圍攻阿聰:「因為張繼聰喺架車度等咁耐,我哋希望佢融入個環境多啲,所以夾攻整濕佢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!