網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月20日 星期三

胡定欣:定欣遇傳單嬸嬸扮睇唔到 胡蓓蔚眼睥睥 __,定欣,胡蓓蔚,胡定欣,

胡定欣同胡蓓蔚齊齊出巡,不過定欣遇上傳單嬸嬸時,即扮睇唔到!視后胡定欣日前相約好姊妹胡蓓蔚前往中環做運動Keepfit,約下午4時,二人均以一身運動打扮現身皇后大道中街頭,換上運動短褲的胡蓓蔚,露出一雙白滑美腿,而打扮密實的定欣則戴住黑超遮素顏。視后上身沿途兩人有傾有講,定欣更講到口擘擘,期間在等紅綠燈過馬路時,有一位女子走近「雙胡」派發宣傳單張,原本傾得興致勃勃的胡蓓蔚,隨即縮埋雙手,眼睥睥望了 ...


胡定欣同胡蓓蔚齊齊出巡,不過定欣遇上傳單嬸嬸時,即扮睇唔到!

視后胡定欣日前相約好姊妹胡蓓蔚前往中環做運動Keep fit,約下午4時,二人均以一身運動打扮現身皇后大道中街頭,換上運動短褲的胡蓓蔚,露出一雙白滑美腿,而打扮密實的定欣則戴住黑超遮素顏。

視后上身

沿途兩人有傾有講,定欣更講到口擘擘,期間在等紅綠燈過馬路時,有一位女子走近「雙胡」派發宣傳單張,原本傾得興致勃勃的胡蓓蔚,隨即縮埋雙手,眼睥睥望了兩眼單張上的內容,都未有伸手接收,但盡責的傳單嬸嬸就繼續拎住張傳單遞給二人,站在旁邊的定欣見狀即視后上身,扮作睇唔到兼四圍望,加上又戴住黑超,醒目避開與傳單嬸嬸有眼神接觸。

而胡蓓蔚見傳單嬸嬸笑容滿面,她亦禮貌地笑笑口拒絕接收宣傳單張,死纏了一會的傳單嬸嬸,最後都沒有勉強她們,轉身向其他途人派發。成功甩身的「雙胡」,等到轉了綠燈便過對面馬路,進入了附近一幢商業大廈,齊齊上健身室做運動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!