網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月30日 星期六

李嘉欣:名人:李嘉欣拖老公後台搵黎明集郵 __,嘉欣,李嘉欣,黎明,鍾嘉欣,

Michele拖埋老公去後台為黎明打氣。李嘉欣(Michele)係出名嘅大美人,而黎明高大有型外表俊朗,佢哋兩位喺電視劇及電影都做過情侶,當時有唔少粉絲都覺得佢哋非常匹配,仲幻想過佢哋拍拖,不過最後Michele就同許晉亨結婚並有一位小朋友,而黎明就喺2008年同樂基兒結婚,感情維持四年於2012年宣布離婚,之後黎明同Michele都冇乜機會再合照。噚晚Michele就同老公許晉亨手拖手現身撐黎明 ...


Michele拖埋老公去後台為黎明打氣。

李嘉欣(Michele)係出名嘅大美人,而黎明高大有型外表俊朗,佢哋兩位喺電視劇及電影都做過情侶,當時有唔少粉絲都覺得佢哋非常匹配,仲幻想過佢哋拍拖,不過最後Michele就同許晉亨結婚並有一位小朋友,而黎明就喺2008年同樂基兒結婚,感情維持四年於2012年宣布離婚,之後黎明同Michele都冇乜機會再合照。

噚晚Michele就同老公許晉亨手拖手現身撐黎明嘅4D演唱會,身為知己好友嘅Michele完咗騷入咗後台搵黎明合照,Michele仲喺微博放呢張咁有紀念價值嘅相,並寫上:「感動的演唱會,加油。」網民睇完都話啲記憶返晒嚟,仲激讚今時今日佢哋兩位依然係金童玉女襯到絕。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!