掃呢頁CODE去手機

2016年4月10日 星期日

蘇志威低調出院 劉小慧鬧夜瞓唔休息 __,劉小慧,蘇志威,

蘇志威冇食早餐就跑,劉小慧笑言呢個時候唔再鬧佢喇,但言談間都係對老公充滿怨氣。蘇志威今早跑街馬時,因身體不適暈倒送醫院,經醫生檢查後無礙,他亦親告平安後已低調出院,他太太劉小慧接受《東網》電話訪問時,表示:「佢無事啦!有心,佢已經返咗屋企休息。」問她可被老公暈倒入院一事嚇一跳?她表示:「咁又冇喎!因為知佢冇事,係阿智(蔡一智)通知我老公入院,話跑街馬唔舒服暈倒要Call白車送院,你有冇睇我節目?我 ...


蘇志威冇食早餐就跑,劉小慧笑言呢個時候唔再鬧佢喇,但言談間都係對老公充滿怨氣。蘇志威今早跑街馬時,因身體不適暈倒送醫院,經醫生檢查後無礙,他亦親告平安後已低調出院,他太太劉小慧接受《東網》電話訪問時,表示:「佢無事有心,佢已經返咗屋企休息。」問她可被老公暈倒入院一事嚇一跳?她表示:「咁又冇喎!因為知佢冇事,係阿智(蔡一智)通知我老公入院,話跑街馬唔舒服暈倒要Call白車送院,你有冇睇我節目?我 ...


蘇志威冇食早餐就跑,劉小慧笑言呢個時候唔再鬧佢喇,但言談間都係對老公充滿怨氣。

蘇志威今早跑街馬時,因身體不適暈倒送醫院,經醫生檢查後無礙,他亦親告平安後已低調出院,他太太劉小慧接受《東網》電話訪問時,表示:「佢無事有心,佢已經返咗屋企休息。」

問她可被老公暈倒入院一事嚇一跳?她表示:「咁又冇喎!因為知佢冇事,係阿智(蔡一智)通知我老公入院,話跑街馬唔舒服暈倒要Call白車送院,你有冇睇我節目?我好正能量,唔好啲嘢唔會發生喺我身上,亦唔好提示我呢啲唔好嘢,最緊要依家個人冇事。」可會鬧老公身體不適又不食早餐就跑街馬?她說:「呢個時候唔鬧佢啦,仲好啦,既然佢自己提示咗自己會注意身體,我成日叫佢唔好咁夜瞓,放工返嚟屋企仲喺度hea唔休息,我諗佢係因為本身唔係好舒服,又冇食早餐,最弊佢好怕淋雨,因為佢怕凍嘛。佢都唔細5月3日50歲啦,5月1日會幫佢開party慶祝。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!