網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月23日 星期六

林子善失而復得 服侍周到當街啜女友 __,林子善,

林子善失而復得服侍周到當街啜女友11,977views│2016年04月23日林子善同拍拖5年嘅女友Kary散完又撻返,呢次大家都心意已決,愛得仲轟烈,2018年更加會結婚,永不分離。分過手就知冇咗對方嘅日子係幾咁痛苦,一齊返之後就對女友如珠如寶。林子善陪Kary去hmv睇耳筒,好有耐性咁逐款同女友試,仲親自幫女友戴埋,冇手㗎咩?買完耳筒,林子善就要做gym,焗住要同女友暫時分開,拖到咁實,唔想分 ...






  • 其他影片:>>






  • 林子善失而復得 服侍周到當街啜女友
  • 11,977 views│2016年04月23日
  • 林子善同拍拖5年嘅女友Kary散完又撻返,呢次大家都心意已決,愛得仲轟烈,2018年更加會結婚,永不分離。

    分過手就知冇咗對方嘅日子係幾咁痛苦,一齊返之後就對女友如珠如寶。林子善陪Kary去hmv睇耳筒,好有耐性咁逐款同女友試,仲親自幫女友戴埋,冇手㗎咩?

    買完耳筒,林子善就要做gym,焗住要同女友暫時分開,拖到咁實,唔想分開呀!鍚啖補數。

    鍾意就快D Share啦!