掃呢頁CODE去手機

2016年4月1日 星期五

【亞姐係好靚】黎燕珊爆喊:冇亞視冇我 __,亞視,亞洲小姐,亞姐,黎燕珊,

黎燕珊感觸落淚,話會坐喺電視前睇住亞視幻滅。next1/1pre黎燕珊對亞視感到痛心。next1/1pre黎燕珊話亞姐要有尊嚴,高呼:「亞姐係好靚嘅!」next1/1pre亞視不再,但仁美清叙會繼續幫助大家。next1/1pre見到佢咁,真係好心痛...next1/1pre藝人黎燕珊(Eva)、葉家寶及黎文卓等於深水埗出席《有緣再會亞洲電視倒數夜》。期間亞姐出身的Eva上台接受訪問,她一提起亞視就 ...


黎燕珊感觸落淚,話會坐喺電視前睇住亞視幻滅。

next 1/1 pre

黎燕珊對亞視感到痛心。

next 1/1 pre

黎燕珊話亞姐要有尊嚴,高呼:「亞姐係好靚嘅!」

next 1/1 pre

亞視不再,但仁美清叙會繼續幫助大家。

next 1/1 pre

見到佢咁,真係好心痛...

next 1/1 pre

藝人黎燕珊(Eva)、葉家寶及黎文卓等於深水埗出席《有緣再會亞洲電視倒數夜》。

期間亞姐出身的Eva上台接受訪問,她一提起亞視就不禁流淚流不停!她直言對亞視今晚熄機感到傷心,又坦言「冇亞視就冇自己」:「好傷感,希望今日留低最美麗回憶畀自己,因為自己係亞姐出身,多謝邱德根先生!冇亞視就冇黎燕珊,豐富咗我演藝生涯!」她又強調會陪伴亞視直至最後一刻:「有人問我會唔會錄低亞視停播一刻,但我唔會咁做。我會坐喺電視前睇住佢幻滅,喺空氣入面陪住佢。呢幾個星期都開住亞視聽聲,我媽媽見亞視咁都喊。」

「亞姐係好靚嘅」

Eva又言對亞視大感痛心,強調做人要有尊嚴的她更反對舉行「末代亞姐」競賽:「做電視要好多人力同物力,邱德根有心有力做好亞視,林百欣都好好。但依家好痛心,有人提議搞末代亞洲小姐,但做人要有尊嚴,應該留好印象喺香港人心中,亞姐係好靚嘅!」

其後Eva、陳綺明、吳夢婷等上台與葉家寶作分享,再度淚灑的Eva強調仁美清叙會繼續運作及幫助更多人:「亞視圓滿劃上句號,但仁美清叙團火唔會熄,會繼續幫更多人。當年邱生畀好多機會同資源我,最深刻當年亞運會追住運動健兒做訪問。雖然唔開心,但都係美麗回憶,自己曾經係亞視一頁都無憾同不枉此生!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!