掃呢頁CODE去手機

2016年4月18日 星期一

【何謂賤格】周永恒錄影中途爆粗走人 __,周永恒,

賤男回歸。ViuTv尋晚播出由陳淑蘭(蘭子)主持嘅節目《晚吹-總有一隻喺左近》,就請咗被封為「世紀賤男」嘅周永恒同埋美容達人陳莉敏(QQ)上去,傾「賤格」依為主題。一開始,蘭子就問對「賤格」有咩睇法,周永恒就話:「我覺得賤格係真實。」蘭子一聽到就追住問:「即係你覺得一啲行為係真實,人哋覺得你賤格,咁真實嘅行為咪好賤格?」周永恒就解釋:「其實有時係賤畀你睇,都可以唔賤畀你睇架。你夠唔夠膽話你冇賤格過 ...


賤男回歸。

ViuTv尋晚播出由陳淑蘭(蘭子)主持嘅節目《晚吹-總有一隻喺左近》,就請咗被封為「世紀賤男」嘅周永恒同埋美容達人陳莉敏(QQ)上去,傾「賤格」依為主題。

一開始,蘭子就問對「賤格」有咩睇法,周永恒就話:「我覺得賤格係真實。」蘭子一聽到就追住問:「即係你覺得一啲行為係真實,人哋覺得你賤格,咁真實嘅行為咪好賤格?」周永恒就解釋:「其實有時係賤畀你睇,都可以唔賤畀你睇架。你夠唔夠膽話你冇賤格過?」當蘭子問到會唔會賤到傷害人時,周永恒就開始嚟料,話會首先睇同嗰個人嘅關係先,「再熟啲就賤啲,唔熟點賤畀你睇呀」,蘭子就問係咪「唔熟唔食嘅」,周永恒就話:「賤又未必一定要食咗佢嘅。」

自嘲人渣非自願

而QQ就話對最親嘅人講嘢可以唔使咁絕,愈親愈唔應該賤,佢又話男人就算偷食都唔應該同另一半嘅好朋友搞埋,之後蘭子就講到3P,就問:「坊間話你問過(老婆)依啲問題。」周永恒先話:「你又問我依啲問題呀?」佢就唔答有冇問過,但係之後就話自己未試過3P。

蘭子問到好多人稱佢做賤男,佢點睇時,周永恒就爆大鑊話:「我記得我上次嚟依度時,唔知邊個畀咗封信我讀,話『掂呀,你讀完之後就可以氹番...』。(前妻?)其實我未離婚,前妻又好,冇可以再一齊嘅,未搞掂嘅,anyway喇,佢喇。點知我讀一讀喇,死喇,話我係賤,話我係『人渣』。」蘭子即話佢傻仔:「咁你可以唔讀架嘛!」周永恒話自己當時好「shuffle」,好hurt,之後就問:「shuffle係咪咁用。」之後蘭子就話佢當時接受好幾個訪問都係咁講,寸佢:「你唔係賤格,係笨x。」

當蘭子話要去廣告時,周永恒就爆粗話「昆我上嚟,X街。X街,一坐低兩個o趙x我」,QQ就即叫工作人員唔好CUT機,「Keep roll」。蘭子就話好多雜誌寫佢賤格,而周永恒之後就堅躁底:「女為悅己者容,書就為讀者而寫嘅,你啱啱話你睇嗰幾本書嘅角度點嚟嘅呢,係為咗大眾想睇嘅嘢。我就好細個入行,17歲!我唔鍾意做啲太透過形象,然後去獲取利益嘅嘢。」QQ就話自己一向唔睇娛樂雜誌嘅,但講到周永恒打老婆一事,佢就講到明咁係「賤格」:「郁手就係唔啱!」

唔介意人點睇

周永恒就話:「其實我冇話過自己啱呀,我有講過自己啱咩?」之後就話自己上過兩次法庭,一次有認罪,第二次直情坐咗17日,隔籬間監倉係殺父母嘅殺人犯,而佢就反思咗十幾日,「我係咪需要去到依個地步呢」。周永恒繼續講話唔介意外人覺得佢賤:「最concern係兩個女點睇咋嘛。」佢話雜誌係賣畀八婆睇嘅,所寫嘅賤男,只係娛樂圈架構下嘅賤男,蘭子聽到就即刻話佢唔buy依個講法,因為「空穴來風,未必無因」,而QQ亦話:「又唔見發哥有嘢畀八婆睇。」蘭子即話:「又唔見發哥打發嫂。」周永恒聽完之後,再強調自己唔介意人點睇自己,不過就講到阿Yu:「你知唔知,依個係搖搖板嘅遊戲,坐我對面嘅係阿Yu,我一落佢就上,你想我上番嚟呀,我唔想呀!」佢話唔想阿Yu會唔開心,之後就做咗個拍手嘅手勢:「好簡單,我連依句都唔想講。」蘭子即話唔明佢講乜,QQ都用番周永恒講嘅嘢,話自己聽到「好confused,好shuffle」。

錄影中爆粗走人

之後節目請個按摩師上嚟,講佢遇過嘅賤男,按摩師連講兩個賤男案例,不過就話周永恒賤過佢哋,此時,周永恒就嬲爆企起身話:「唔x玩,走!」爆晒粗行出錄影廠,喺門口同工作人員嘈起上嚟,佢話:「x,唔係咁呀,我上嚟畀你玩咩依家,想點呢依家。」又鬧攝機師:「影乜x嘢呀!」之後就畀工作人員帶咗佢出廠。

點知周永恒又走又唔走,蘭子講緊節目嘅尾tag,佢又走返出嚟坐去梳化,鬧蘭子:「我哋講乜嘢!主持人中立嘅,我發覺我畀兩個女人夾緊啫,我完全唔覺得你係一個中立嘅角度。」蘭子就話同按摩師冇夾過:「你講到我哋屈q你咁樣。」之後周永恒就發晦氣:「你啱,very good呀,我尋晚唔夠瞓咋嘛,對唔住囉。」之後佢直情拎起電話嚟講:「冇呀,走得喇。」蘭子都不忘講句:「多謝晒。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!