網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月1日 星期五

鄧健泓:細說當年情!鄧健泓爆同原子鏸分手最傷 __,原子鏸,鄧健泓,

鄧健泓話咁多年嚟冇撞過原子鏸。(資料圖片)next1/1pre原子鏸(資料圖片)next1/1pre鄧健泓日前向石詠莉求婚成功。(資料圖片)next1/1pre陳志雲(資料圖片)next1/1pre藝人鄧健泓成功向女友石詠莉求婚成功,日前他接受有線節目《星級會客室》專訪,大談面對事業低潮的心態,更開腔回應「迷雲黨」的指控,以及感情路上的經歷。曾被指藉前無綫總經理陳志雲上位的鄧健泓坦言感到難受:「從 ...


鄧健泓話咁多年嚟冇撞過原子鏸。(資料圖片)

next 1/1 pre

原子鏸(資料圖片)

next 1/1 pre

鄧健泓日前向石詠莉求婚成功。(資料圖片)

next 1/1 pre

陳志雲(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人鄧健泓成功向女友石詠莉求婚成功,日前他接受有線節目《星級會客室》專訪,大談面對事業低潮的心態,更開腔回應「迷雲黨」的指控,以及感情路上的經歷。曾被指藉前無綫總經理陳志雲上位的鄧健泓坦言感到難受:「從未試過畀咁多人評頭品足,令我無晒自信!直至做張敬軒演唱會嘉賓,見到有咁多人為我鼓掌,我先明白原來仲有人鍾意我,我要為佢哋去努力。」他坦言感謝陳志雲的幫助,指對方想他生活好些,所以給了不少好機會,二人現時亦不時保持聯絡。

被封「食家」感不快

有指隨着陳志雲離開電視台,鄧健泓亦沒有發展空間,最近更未獲續約。對此他解釋:「呢二十年係無綫養大我,只係緣份同際遇問題,我哋先唔可以再合作。」鄧健泓身邊一直不乏女伴,更被形容為「食家」,他坦言因此而感到不開心:「「『食』字對女性唔尊重,我過往嘅感情都係以年計,從來冇一腳踏兩船,每次拍拖我都係以結婚為目標,奈何唔啱就要分開。」

原子鏸寫信提出分手

提到第一位公開的女朋友原子鏸,他大方表示:「我哋分開係因為人大咗,大家需要嘅嘢唔同。當年佢寫咗封分手信畀我,話我哋係兩個世界嘅人,嗰日係我最傷嘅一日,依家分開咗十二年,我先明白佢講嘅嘢,我哋雖然都係做舞台劇同唱歌,但從來未撞過,原來緣份完咗真係完咗。」

直言未婚妻最適合

說到未婚妻石詠莉,鄧健泓坦言:「搵唔到比佢更適合我嘅人。」他對未婚妻讚不絕口,更不惜自資六位數字幫她出唱片:「我覺得佢唱歌好好聽,只係畀過往形象影響,佢同我嘅經歷好似,都係欠一個機會。」他又指二人有共同興趣:「我哋都鍾意打機、睇恐怖片、同埋留喺屋企,唔鍾意出去玩,我諗我搵唔到比佢更適合我嘅人,我希望同佢有一個完整家庭。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!