掃呢頁CODE去手機

2016年4月12日 星期二

崔碧珈低胸谷盡三吋事業線 __,崔碧珈,

真係睇到噴血。崔碧珈(Anita)、郭偉亮(Eric)、樂基兒及曾志偉等,於尖沙咀出席電影《老笠》首映禮。當中上圍驕人的Anita以低胸長裙示人,性感晒出三吋事業線。已觀賞該片的Anita自爆拍攝親熱場口時不敢睇playback:「入場睇到都會遮自己眼,當時拍都冇睇playback。」談到與郭偉亮於戲中拍攝水中激情戲有否困難?Anita說:「個浴缸又窄又淺,我哋一入浴缸啲水就瀉出嚟,要不斷加水入去 ...


真係睇到噴血。

崔碧珈(Anita)、郭偉亮(Eric)、樂基兒及曾志偉等,於尖沙咀出席電影《老笠》首映禮。當中上圍驕人的Anita以低胸長裙示人,性感晒出三吋事業線。已觀賞該片的Anita自爆拍攝親熱場口時不敢睇playback:「入場睇到都會遮自己眼,當時拍都冇睇playback。」

談到與郭偉亮於戲中拍攝水中激情戲有否困難?Anita說:「個浴缸又窄又淺,我哋一入浴缸啲水就瀉出嚟,要不斷加水入去。」她又謂出演性感戲份獲其家人支持,問到兩人會否介意全裸上陣?Eric笑說:「我之前拍套戲要露股,Grace就話好嘢要留番喺屋企,唔好畀全世界睇。」而Anita就話視乎劇本需要:「劇本故仔好都OK!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!