掃呢頁CODE去手機

2016年4月12日 星期二

王敏奕唔等埋合照 志偉:我唔知邊個 __,志偉,王敏奕,曾志偉,

好彩志偉之後話係講笑啫,如果唔係就真係會有好多誤會喇。曾志偉、樂基兒(Gaile)、溫碧霞及惠英紅等,於尖沙咀出席由曾國祥及雷琛瑜等主演的電影《老笠》首映,當中曾國祥更獲女友王敏奕撐場。而面紅紅到場的志偉,直言欣賞該片導演火火,又謂搵過對方合作拍戲。談到其「新抱仔」王敏奕與兒子曾國祥齊齊現身,但其後王敏奕又先行入場未有跟曾氏父子合照,志偉對此表示冇所謂:「佢成日變,我唔知邊個。講笑,開心,冇所謂。 ...


好彩志偉之後話係講笑啫,如果唔係就真係會有好多誤會喇。

曾志偉、樂基兒(Gaile)、溫碧霞及惠英紅等,於尖沙咀出席由曾國祥及雷琛瑜等主演的電影《老笠》首映,當中曾國祥更獲女友王敏奕撐場。而面紅紅到場的志偉,直言欣賞該片導演火火,又謂搵過對方合作拍戲。談到其「新抱仔」王敏奕與兒子曾國祥齊齊現身,但其後王敏奕又先行入場未有跟曾氏父子合照,志偉對此表示冇所謂:「佢成日變,我唔知邊個。講笑,開心,冇所謂。」

生日願望:香港開心啲

問到將於本月十四日六十三歲牛一的志偉,會否希望兒子盡快結婚?他搞笑表示懶理:「話之佢!」問到志偉打算如何慶生?他說:「留喺香港過,唔特別,靜靜地都有100幾十人到。(今年幾歲?)阿倫(譚詠麟)就25歲,我就26歲(生日願望?)香港開心啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!