掃呢頁CODE去手機

2016年4月15日 星期五

聞同張致恒分手 莊端兒嚇到倒瀉水 __,張致恒,莊端兒,

莊端兒嘅反應,令人覺得佢同張致恒真係分咗手。現年34歲的前珠寶小姐莊端兒,今日傳出為事業狠飛拍拖兩年的男友張致恒(Steven),更有指Steven對女友性感打扮有微言,且非常黐身,故導致二人分手。《東網》向莊端兒求證分手一事,莊端兒即嚇得大叫,並表示倒瀉了東西,之後再回覆《東網》表示:「唔好問啦,我想專心工作。(轉地下情?)唔係地下情,我想專心工作。」而莊端兒老闆諸葛紫岐則表示正在飛機上,並匆匆 ...


莊端兒嘅反應,令人覺得佢同張致恒真係分咗手。

現年34歲的前珠寶小姐莊端兒,今日傳出為事業狠飛拍拖兩年的男友張致恒(Steven),更有指Steven對女友性感打扮有微言,且非常黐身,故導致二人分手。《東網》向莊端兒求證分手一事,莊端兒即嚇得大叫,並表示倒瀉了東西,之後再回覆《東網》表示:「唔好問啦,我想專心工作。(轉地下情?)唔係地下情,我想專心工作。」

而莊端兒老闆諸葛紫岐則表示正在飛機上,並匆匆回應謂:「佢冇詳細同我講,好似係分咗手。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!