網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月20日 星期三

名人:威廉哈利王子上演《星球大戰》 __,

「Here'swherethefunbegins.」難道係《星球大戰:皇室格劍》?英國劍橋公爵威廉王子(PrinceWilliam)與細佬哈利王子(PrinceHarry)與一般同年紀的年輕人一樣都係「星粉」(《星球大戰》Fans)。而二人於英國時間昨日獲邀到《星球大戰8》(StarWars:EpisodeVIII,《星戰8》)位於倫敦西部的著名松林片廠(PinewoodStudio)拍攝現場「探 ...


「Here's where the fun begins.」難道係《星球大戰:皇室格劍》?

英國劍橋公爵威廉王子(Prince William)與細佬哈利王子(Prince Harry)與一般同年紀的年輕人一樣都係「星粉」(《星球大戰》Fans)。而二人於英國時間昨日獲邀到《星球大戰8》(Star Wars:Episode VIII,《星戰8》)位於倫敦西部的著名松林片廠(Pinewood Studio)拍攝現場「探班」,二人除了與片中的演員交談之外,兩兄弟更「絕地武士」上身即場「格劍」!

侏兒送上「愛的抱抱」

兩位王子大駕光臨,《星戰8》即時停工總動員在片場招呼貴賓!除了導演Rian Johnson之外,「天行者」麥咸美(Mark Hamill)、約翰保也加(John Boyega)、黛絲烈尼(Daisy Ridley)及監製Kathleen Kennedy等,就連在上集中出晒位的機械人BB-8、元老級機械人C-3PO及經典角色大猩猩侏兒(Chewbacca)都有在場與王子見面交談。期間七呎六吋高的侏兒更向兩位王子送上「愛的抱抱」,場面搞笑!

上演「王子格劍」

除了同一眾幕前幕後吹水之外,兩位皇室兄弟亦參觀道具部,哈利與威廉王子更即興拎起「新黑帝」Kylo Ren的十字激光劍及天行者的激光劍上演一幕「王子格劍」!

黛絲一早化行妝

而王子駕到前的早上,上位新星黛絲就上載化行妝的自拍照,仲留言笑謂一起床已是這個樣子,又話自負係全世界人類最大問題,又指自己皮膚唔好所以不會放素顏自拍照。雖然佢講咗咁多嘢,但小編在意嘅重點只有一個,就係黛絲晨早流流化到個妝咁行,莫非想執正個Look見王子?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!