網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月28日 星期四

張嘉兒:懷孕三個月!張嘉兒搭車要帶嘔吐袋 __,張嘉兒,

張嘉兒有咗三個月,首先梗係例牌要講句恭喜啦!無綫藝人張嘉兒出席無綫活動,之前盛傳懷孕的她,坦言對於終於可以說出來感到放下心頭大石。一身鬆身連身裙、平底鞋打扮嘅嘉兒,透露已懷孕三個月,現場所見,佢肚皮已經微微隆起,仲不時護肚,佢話:「依家過咗三個月,個人都精神番,之前都好攰,不過好多人懷孕時食嘢會嘔,但我冇;只係搭車或者搭港鐵時會嘔,所以老公叫我搭車時要帶定嘔吐袋,同埋我有啲耳鳴,唔知係咪同懷孕有關 ...


張嘉兒有咗三個月,首先梗係例牌要講句恭喜無綫藝人張嘉兒出席無綫活動,之前盛傳懷孕的她,坦言對於終於可以說出來感到放下心頭大石。一身鬆身連身裙、平底鞋打扮嘅嘉兒,透露已懷孕三個月,現場所見,佢肚皮已經微微隆起,仲不時護肚,佢話:「依家過咗三個月,個人都精神番,之前都好攰,不過好多人懷孕時食嘢會嘔,但我冇;只係搭車或者搭港鐵時會嘔,所以老公叫我搭車時要帶定嘔吐袋,同埋我有啲耳鳴,唔知係咪同懷孕有關 ...


張嘉兒有咗三個月,首先梗係例牌要講句恭喜

無綫藝人張嘉兒出席無綫活動,之前盛傳懷孕的她,坦言對於終於可以說出來感到放下心頭大石。一身鬆身連身裙、平底鞋打扮嘅嘉兒,透露已懷孕三個月,現場所見,佢肚皮已經微微隆起,仲不時護肚,佢話:「依家過咗三個月,個人都精神番,之前都好攰,不過好多人懷孕時食嘢會嘔,但我冇;只係搭車或者搭港鐵時會嘔,所以老公叫我搭車時要帶定嘔吐袋,同埋我有啲耳鳴,唔知係咪同懷孕有關。」

爆老公勁開心

嘉兒坦言未知BB性別,又指生仔或生女都冇所謂,因為是第一胎,並謂想生兩個。她透露老公想生仔,皆因身邊朋友多數生女。她又開心謂:「老公好開心,買咗個聽BB心跳嘅機,好得意,睇超聲波時,BB又好似做緊SIT UP咁。」

胃口大增

嘉兒又指還未買孕婦裝,故現時着住鬆身衫「頂檔」,問老公有否叫她停工時,她坦言已減少工作,現時沒有拍劇。她又謂打算於香港生B,並透露現時胃口比之前大,長輩亦叫她吃多一點。

唔會安慰金剛...住

談到前緋聞男友金剛與蕊蕊分手,她謂:「佢兩個都後生,好快搵到第二個。(會否安慰金剛?)唔使我安慰見到面先安慰佢」 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!