掃呢頁CODE去手機

2016年4月24日 星期日

堅稱冇掂到個胸 鄭融尷尬想離開張櫈走 __,鄭融,

鄭融接受《東網》訪問時話Dancer冇掂到佢個胸,雖然係有啲尷尬,但佢話整體係OK嘅!歌手鄭融尋晚喺關淑怡(Shirley)演唱會中,幸運地被dancer選咗上台合跳咗一part舞!個男dancer嘅舞姿非常火辣,不時抱起鄭融,期間對方隻手仲疑似掂到鄭融胸部,之後佢又將鄭融放喺櫈上,仲把雙腳搭喺鄭融大髀上,臨尾再將鄭融推低,以男上女下嘅姿勢瞓喺地上,意識咁大膽,搞到一直Keep住笑嘅鄭融,都流露出 ...


鄭融接受《東網》訪問時話Dancer冇掂到佢個胸,雖然係有啲尷尬,但佢話整體係OK嘅!

歌手鄭融尋晚喺關淑怡(Shirley)演唱會中,幸運地被dancer選咗上台合跳咗一part舞!個男dancer嘅舞姿非常火辣,不時抱起鄭融,期間對方隻手仲疑似掂到鄭融胸部,之後佢又將鄭融放喺櫈上,仲把雙腳搭喺鄭融大髀上,臨尾再將鄭融推低,以男上女下嘅姿勢瞓喺地上,意識咁大膽,搞到一直Keep住笑嘅鄭融,都流露出一副尷尬樣!

男dancer冇掂到個胸

鄭融今日接受《東網》訪問,佢堅稱冇咩大問題:「唔覺得有啲咩,當然最後預先有排過啦,就係冇。(佢掂到你個胸?)冇,唔係咁,我有跳芭蕾舞,當要被人抱起,要靠肋骨支撐抱起,好多時都有呢個動作。大家唔好咁緊張,我冇諗,大家都唔使諗咁多,喺紅館舞台上做得到啲咩呀。」

想離開張櫈

講到佢好似一臉尷尬樣,佢就笑話:「梗有啲尷尬,佢捉我上台,我係呆咗一下,好想離開張櫈避開佢,變成搞笑版本,不過要睇吓邊個主場,如果嗰個歌手好玩得,平日我就會行埋一邊跑,等個dancer跑嚟捉,將氣氛變得搞笑,但因為個主場係Shirley,佢係好有舞台嘅Artist,所以我尊重佢風格,跳吓舞。」

讚dancer專業識借位

對於與男dancer嘅一場舞夠晒火辣,鄭融表示:「其實個dancer好叻,佢營造視覺效果,大家見到我哋好貼身,好似錫埋嚟,其實我哋中間有距離,佢係專業識得借位、角度,驟眼睇好似好埋身咁。(你都好叻即場發揮配合?)我都跳咗咁多年舞,只係唔知佢係咁抱起我,好似抱咗我3次,我都不停笑話:『again(再次)、why(點解)!』。」

好鍾意關淑怡

不過鄭融強調佢係好開心,因為佢好鍾意Shirley個演唱會,佢再話:「呢個先係重點,我好鍾意佢個騷,我有時都會同佢飲咖啡傾吓偈,佢好錫我哋呢啲後輩,個人又冇架子,佢喺工作上面係一個好有要求嘅Artist,好多時佢都會同我分享吓一啲佢嘅意見。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!