網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月11日 星期一

陳潔儀:陳潔儀拒絕再參加歌唱較技節目 __,潔儀,陳潔儀,

相隔五年,陳潔儀即將推出新碟。身在新加坡的歌手陳潔儀接受電台訪問,表示六月會出碟,而上次出碟已是2011年的事,今次新碟全都是原創歌,會以國語歌為主,但亦有特別收錄廣東歌。而講到她之前曾參加《我是歌手3》,問她之後可仍會繼續參加類似節目?她表示:「未開呢個騷之前我已講過今次係第一次、亦係最後一次參加呢啲節目,我唔會改變主意,因為我本身唔鍾意呢個概念,藝人之間比賽,唔覺得比賽名次有意思,當初參加係覺 ...


相隔五年,陳潔儀即將推出新碟。

身在新加坡的歌手陳潔儀接受電台訪問,表示六月會出碟,而上次出碟已是2011年的事,今次新碟全都是原創歌,會以國語歌為主,但亦有特別收錄廣東歌。而講到她之前曾參加《我是歌手3》,問她之後可仍會繼續參加類似節目?她表示:「未開呢個騷之前我已講過今次係第一次、亦係最後一次參加呢啲節目,我唔會改變主意,因為我本身唔鍾意呢個概念,藝人之間比賽,唔覺得比賽名次有意思,當初參加係覺得導演洪濤好有誠意,專程去新加坡邀請我,亦畀歌手用最好嘅嘢去表演。(你唔飆高音所以畀foul,啲人戥你唔抵?)睇你點睇,不過我畀foul就有個好message,令大家諗吓點樣為之唱好歌,不過上得呢個節目都係好好嘅歌手,所以都OK。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!