掃呢頁CODE去手機

2016年4月30日 星期六

怕女友呷醋?林峯揀圓潤女粉絲互動 __,林峯,

好似林峯咁識揀,女友安心又放心啦!林峯於紅館舉行演唱會,完騷訪問時,阿峯現身後台,一臉笑容展示手掌上的傷口,雖然已經完騷,但未有貼上膠布,傷口更長達5cm,講到他開場不久左手受傷,阿峯表示:「次次唱親《Broken》就真係Broken㗎喇,幾年前又爆咗,今次我畀個飾物鎅親,我最驚係啲血滴咗落地下,會跣親自己或者舞蹈員,其實見紅都未必係壞事。」講到會否影響之後的演唱會?他表示沒有問題。其中一part ...


好似林峯咁識揀,女友安心又放心林峯於紅館舉行演唱會,完騷訪問時,阿峯現身後台,一臉笑容展示手掌上的傷口,雖然已經完騷,但未有貼上膠布,傷口更長達5cm,講到他開場不久左手受傷,阿峯表示:「次次唱親《Broken》就真係Broken㗎喇,幾年前又爆咗,今次我畀個飾物鎅親,我最驚係啲血滴咗落地下,會跣親自己或者舞蹈員,其實見紅都未必係壞事。」講到會否影響之後的演唱會?他表示沒有問題。其中一part ...


好似林峯咁識揀,女友安心又放心

林峯於紅館舉行演唱會,完騷訪問時,阿峯現身後台,一臉笑容展示手掌上的傷口,雖然已經完騷,但未有貼上膠布,傷口更長達5cm,講到他開場不久左手受傷,阿峯表示:「次次唱親《Broken》就真係Broken㗎喇,幾年前又爆咗,今次我畀個飾物鎅親,我最驚係啲血滴咗落地下,會跣親自己或者舞蹈員,其實見紅都未必係壞事。」講到會否影響之後的演唱會?他表示沒有問題。其中一part會舞台急轉,阿峯表示:「好好玩喎,今晚開到30(轉速),最快可以50,如果安全可以再推快啲。」講到在演唱會中吊威吔吊到舞台頂,阿峯表示:「第一日會緊張啲,聽日會有多啲時間,試多啲動作。」他又表示女友吳千語好鼓勵他搏盡開騷,因為花了很多心機時間練習。

女友安心又放心

演唱會中段阿峯在台上與多位女粉絲互動,嘉賓組合農夫揀咗唔少索女上台,有女粉絲短裙晒腿、黑衫透白Bra上陣非常性感,有女粉絲在台上自拍時更不慎露裙下春光,不過阿峯自己就非常「識揀」,去台邊手拖手帶咗一位身形較圓潤嘅女粉絲上台合照,兩位索女粉絲夾實阿峯自拍時,阿峯成個人僵硬坐到直晒,郁都唔敢郁,相反同佢自己揀嘅圓潤女粉絲自拍時,阿峯就成個頭挨晒落去,態度真係有好大分別。問阿峯是否怕女友呷醋先至咁揀?他表示:「唔會,(特登揀個圓潤粉絲?)唔關事,有效果啲,佢好Enjoy。」

唔畀女友再睇?

講到女友吳千語今日有來捧場,可會睇足三場?阿峯表示:「唔會啩,留返啲飛畀人啦。(特登留個靚位畀佢?)我都唔知佢坐邊,又唔知佢睇邊場。」講到他唱到《愛不夠》時,情深款款望住女友,他表示:「咁啱啫,我都睇唔到台下面嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!