網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月23日 星期六

似咩?雨僑爆婆婆分唔清羅力威羅仲謙 __,羅力威,羽翹,雨僑,羅仲謙,

羅力威(左下)同羅仲謙(左下中)似咩?藝人雨僑穿上橙色連身短褲出席活動,她表示自己自去年開始跑步減肥,瘦了15磅左右,並坦言情願做運動也不想節食。她說:「我有肥過一輪,嗰時周身都係肉,要靠遮遮掩掩。初入行時面圓圓,依家老咗,冇咗Babyfat好啲。」搵男友陪跑減肥提到早前她於微博上載不少比堅尼照,她透露當時於新加坡公幹:「依家冇啦,上圍縮咗水,不過唔介意,我寧願縮水都唔想肥。(男友羅力威O唔OK? ...


羅力威(左下)同羅仲謙(左下中)似咩?

藝人雨僑穿上橙色連身短褲出席活動,她表示自己自去年開始跑步減肥,瘦了15磅左右,並坦言情願做運動也不想節食。她說:「我有肥過一輪,嗰時周身都係肉,要靠遮遮掩掩。初入行時面圓圓,依家老咗,冇咗Baby fat好啲。」

搵男友陪跑減肥

提到早前她於微博上載不少比堅尼照,她透露當時於新加坡公幹:「依家冇啦,上圍縮咗水,不過唔介意,我寧願縮水都唔想肥。(男友羅力威O唔OK?)我諗佢OK,最重要健康。(叫男友一齊減?)會,佢有水腫,會一齊跑,等啲肉Firm啲。(叫男友操大隻?)我鍾意瘦削、纖巧嘅,大隻我麻麻,唔係好鍾意肌肉型。」

用大隻嚟畀分

另外,她又自爆剛拍拖時,婆婆分不到羅力威及羅仲謙所鬧出的尷尬事:「有次婆婆同街坊講咗我男友係羅仲謙,我同佢講你唔好咁同人講,我同大隻嗰個唔熟。(依家分唔分到?)依家婆婆見過佢啦,分到,以前會用大隻嚟畀家人分。(咁羅仲謙之前結婚,會唔會以為係你?)其實婆婆睇新聞,淨係望一望,見到有個雨字就以為係我。佢視力唔係幾好,鬧出好多笑話。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!