網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月18日 星期一

【主題唔係賤格】周永恒嘲中伏:咪屈我 __,周永恒,

周永恒話已中伏~藝人周永恒(Roy)在昨晚ViuTV播出由陳淑蘭主持的《晚吹-總有一隻喺左近》節目,談論以「賤格」為主題,節目中阿Roy不停爆粗,更自覺被人玩而中伏,最終爆粗拂袖而去。阿Roy今日在facebook上載當日有關方面,邀他上節目時指出是用探討人性黑暗面作招徠的cap圖留言,他隨即逐一反駁留言:「是咁的,當日viu請我上去是用意探討人性黑暗面作招徠,錄影當日去到化妝間見到蘭子小姐,大家 ...


周永恒話已中伏~

藝人周永恒(Roy)在昨晚ViuTV播出由陳淑蘭主持的《晚吹-總有一隻喺左近》節目,談論以「賤格」為主題,節目中阿Roy不停爆粗,更自覺被人玩而中伏,最終爆粗拂袖而去。阿Roy今日在facebook上載當日有關方面,邀他上節目時指出是用探討人性黑暗面作招徠的cap圖留言,他隨即逐一反駁留言:「是咁的,當日viu請我上去是用意探討人性黑暗面作招徠,錄影當日去到化妝間見到蘭子小姐,大家有講有笑,我問佢要唔要對下(吓)稿,因為其實製作部有mark稿的,點知QQ小姐(另一嘉賓陳莉敏)又遲到,終於大家毫無準備下入廠,入到去Pa都有派稿的,點知Roll機時兩位大姐上曬(晒)身,明踩暗串(寸)非常有teamwork,我中伏中得多,心諗主持人、嘉賓唔跟稿,製作部點都會控制下(吓),其實Pa姐姐都經已有用(大字報)提佢哋,我見佢哋原(完)全無(冇)反應,中間叫停了機,直接問監製,何為探討人性黑暗面?我又問,點解主題改成這樣?....伏已中,街已出,錯已成,責已當,唔好屈我為錢同人夾稿,唔該。」

阿Roy亦將viuTV當日聯絡他上節目的資料撰稿員,之後與Roy交談的對話Cap圖給《東網》,對方直指訪問有誤會令他不開心,約他出來喝咖啡傾傾,但阿Roy即時收線冇理對方,並留言:「己所不欲,勿施於人,反思當日,被消費的,不是我的過去,是尊嚴,是信任。」對方則解釋是理解上誤會。

【 http://goo.gl/kuun0Y 】(點擊新聞:【何謂賤格】周永恒錄影中途爆粗走人)


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!