網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月15日 星期五

被撩拍全裸戲 蔚雨芯通花戰衣騷本錢 __,蔚雨芯,

蔚雨芯的通花戰衣成為全場焦點。藝人蔚雨芯(Rainky)以白色通花連身短裙出席代言美容品牌新店開幕,十分性感,搶盡風頭!他表示之前拍攝劇集《末代御醫》肥了十幾磅,現在要鼓起勇氣才能看自己的演出。談到代言拍攝的廣告,Rainky穿上紅色比堅尼超性感,她坦言不介意性感示人,但要看工作性質:「如果係美容着Fit啲出嚟冇所謂。(性感尺度去到邊?)睇咩工作,靚女性感OK嘅,太Over就唔得。之前都有電影搵我 ...


蔚雨芯的通花戰衣成為全場焦點。

藝人蔚雨芯(Rainky)以白色通花連身短裙出席代言美容品牌新店開幕,十分性感,搶盡風頭!他表示之前拍攝劇集《末代御醫》肥了十幾磅,現在要鼓起勇氣才能看自己的演出。

談到代言拍攝的廣告,Rainky穿上紅色比堅尼超性感,她坦言不介意性感示人,但要看工作性質:「如果係美容着Fit啲出嚟冇所謂。(性感尺度去到邊?)睇咩工作,靚女性感OK嘅,太Over就唔得。之前都有電影搵我拍全裸戲,我都拒絕咗,想畀人感到我做到戲先。」

談到ViuTV以《太陽的後裔》力撼《末代御醫》,Rainky認為香港人應該支持香港製作:「因為演員都好辛苦,等有日韓國又好、日本又好總會欣賞香港嘅作品。大家其實可以上網睇番(《太陽的後裔》),我就唔會太介意收視。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!