掃呢頁CODE去手機

2016年4月14日 星期四

謝婷婷:露前又露後!真空謝婷婷Deep V晒半球 __,謝婷婷,婷婷,

前後左右任睇,婷婷真係大方啫!藝人謝婷婷穿上低胸露背裙出席首飾活動,她坦言真空上陣,但做足安全措施,完全不擔心走光:「我係想騷首飾,唔係騷胸。」她表示上年12月到內地拍真人騷節目,早前又受品牌邀請到意大利睇騷,故有一段時間不在港。謝賢嗌拍戲搏盡她透露將接拍兩部電影,並會有不少動作場面。問到會否接受特訓?她說:「佢唔要求我都會自己學,每星期兩、三次,又會做好多運動,好似羽毛球、潛水咁。」問她會否擔心 ...


前後左右任睇,婷婷真係大方啫!

藝人謝婷婷穿上低胸露背裙出席首飾活動,她坦言真空上陣,但做足安全措施,完全不擔心走光:「我係想騷首飾,唔係騷胸。」她表示上年12月到內地拍真人騷節目,早前又受品牌邀請到意大利睇騷,故有一段時間不在港。

謝賢嗌拍戲搏盡

她透露將接拍兩部電影,並會有不少動作場面。問到會否接受特訓?她說:「佢唔要求我都會自己學,每星期兩、三次,又會做好多運動,好似羽毛球、潛水咁。」問她會否擔心拍戲時受傷?她表示於片場有很多人保護她:「之前有拍過一場跳樓戲,要喺六樓跳落嚟。但我唔想用替身,求佢哋畀我親身上陣拍,想吸取呢個經驗。」她又表示父親謝賢叫她「搏啲」,故她打算找父親一同訓練,爭取更多Family Time。

大方祝舊愛添女

提到其舊愛安志杰(Andy)與「警鐘胸」Jessica C.誕下女兒,她坦言有透過助手恭賀對方。問到有沒有打算親自傳短訊給他?她坦言沒想過,但於恭賀他的同時,順便問了Andy好友伍允龍的聯絡方法。因為她打算拜伍允龍為師,跟對方學打功夫。而問到她的感情狀況如何?她表示以工作為重。提到她不時與外籍男士出相入對?她表示:「我有好多朋友係外國人,佢係我啲朋友。」

唔知謝霆鋒王菲婚期

另外,問到有傳其哥哥謝霆鋒將與王菲於不丹結婚,她坦言未聽聞過此事,並說:「我朋友成日問我,我都唔知。到我知嗰時,一定係真。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!