掃呢頁CODE去手機

2016年4月23日 星期六

【姊妹拍晒拖】劉佩玥Dry爆:工作為上 __,劉佩玥,

真係得阿Moon仲係單身。藝人劉佩玥(Moon)在銅鑼灣街頭出席護膚品牌活動,自稱平時會到銅鑼灣同陳瀅、何雁詩行街食飯的她,笑謂就算與陳瀅及其男友何猷亨三人行行街,也不覺做了電燈膽:「只有佢黐住我!其實佢哋兩個都唔係重色輕友嘅人!」問他們有否介紹男生給她認識,她即指自己工作為上:「神有神嘅安排,要介紹太刻意!」講到同屆港姐、以至師姐妹大多都名花有主,阿Moon即以陳凱琳與鄭嘉穎為例,戥他們幸福:「 ...


真係得阿Moon仲係單身。

藝人劉佩玥(Moon)在銅鑼灣街頭出席護膚品牌活動,自稱平時會到銅鑼灣同陳瀅、何雁詩行街食飯的她,笑謂就算與陳瀅及其男友何猷亨三人行行街,也不覺做了電燈膽:「只有佢黐住我!其實佢哋兩個都唔係重色輕友嘅人!」問他們有否介紹男生給她認識,她即指自己工作為上:「神有神嘅安排,要介紹太刻意!」

講到同屆港姐、以至師姐妹大多都名花有主,阿Moon即以陳凱琳與鄭嘉穎為例,戥他們幸福:「我拍拖都會同大家講。(唔地下情?)唔需要。」又指現階段家庭更為緊要:「呢幾個月壓力大,都試過喺媽咪面前喊。」更透露對方特意為免疫系統失調的她學煲湯。

至於有指港姐亞軍龐卓欣不與無綫簽約,身為師姐的阿Moon就指每人各有自己的路,問會否勸喻對方留低,她謂:「每個人嘅決定都係冥冥中有安排,我同佢做過一兩次嘢,覺得佢係成熟有主見嘅女仔,相信大家、屋企人都唔使為佢擔心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!