網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月3日 星期日

元朗店東收多錢 fb急尋客人還款 __,

近日元朗有食店店東多收錢,在fb上急尋客人還款。next1/1pre誰說無奸不商?周五(1日)元朗一間食店負責人在facebook專頁「盡在元朗」發貼,表示自己多收食客$163,因發現時該食客早已離開,而店主走遍附近的冬菇亭,也無法找到人,所以唯有上fb張貼「尋人啟示」,希望對方看到會前往食店取回金錢。從發貼者上傳照片可見,該食客消費了$436,惟店主卻收了$599,即收多對方$163,負責人解釋 ...


近日元朗有食店店東多收錢,在fb上急尋客人還款。

next 1/1 pre

誰說無奸不商?周五(1日)元朗一間食店負責人在facebook專頁「盡在元朗」發貼,表示自己多收食客$163,因發現時該食客早已離開,而店主走遍附近的冬菇亭,也無法找到人,所以唯有上fb張貼「尋人啟示」,希望對方看到會前往食店取回金錢。

從發貼者上傳照片可見,該食客消費了$436,惟店主卻收了$599,即收多對方$163,負責人解釋「想借位道歉+找返錢俾你哋,唔好意思」從內文用字,反映店方似乎十分心急還錢予該名食客。

網民都大讚店方老實,而不少人亦協助幫店主分享貼文,光顧過的人也盛讚食店食物質素好。皇天不負有心人,店方最終成功聯絡到食客,並順利還錢。

網民有話說

Marco Ma:啲嘢食梗係好味道、物有所值嘞、所以收多左客人也唔在意、難得誠實嘅生意人!

許諾:事頭婆,你家出品既牛腩煲,我同我老婆食緊啦

Eddie Lai:曲線宣傳?

SiuYan Lau:係收多咗163囉?數口咁差架

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!