掃呢頁CODE去手機

2016年4月20日 星期三

超蓮晒閨密合照 素顏脹奶李蘊搶晒Fo __,李蘊,何超蓮,超蓮,

正當超蓮(中)留意緊G.E.M.(左)個笑容嘅時候,其實李蘊先係真正嘅亮點!何家三房千金何超蓮(Laurinda)同「宇宙巨漿」鄧紫棋(G.E.M.),仲有人妻李蘊(Renee)三個一向感情都超好!呢日超蓮又喺instagram上載三人「招牌」合照,相中見到三個都笑得好開心,不過笑得最甜嘅,竟然唔係人妻、兼就嚟做人母嘅Renee,而係G.E.M.喎!就連超蓮都係咁講,佢留言話:「兩位美少女和一位美 ...


正當超蓮(中)留意緊G.E.M.(左)個笑容嘅時候,其實李蘊先係真正嘅亮點!

何家三房千金何超蓮(Laurinda)同「宇宙巨漿」鄧紫棋(G.E.M.),仲有人妻李蘊(Renee)三個一向感情都超好!呢日超蓮又喺instagram上載三人「招牌」合照,相中見到三個都笑得好開心,不過笑得最甜嘅,竟然唔係人妻、兼就嚟做人母嘅Renee,而係G.E.M.喎!就連超蓮都係咁講,佢留言話:「兩位美少女和一位美少婦的聚會,為什(甚)麼笑的(得)最甜是鄧小姐?難道是...最近一直很好心情~不知道什(甚)麼原因?」超蓮咁講,唔通暗示阿G.E.M.有新戀情?

雖然超蓮開到口話個焦點喺G.E.M.度,不過其實成件事嘅亮點,係喺Renee度先啱。已經懷孕八個幾月嘅佢,身形同一般孕婦一樣,出現「暴脹」情況,不過一樣咁省鏡,超蓮似乎放錯重點咁喎...好似係。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!