網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月11日 星期一

鄧紫棋:蟲蟲上身 時裝終結者G.E.M.又一力作 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

條透視晚裝雖然明顯係悉心設計,可惜就係咁出咗事。每次悉心打扮,都必然掀起熱話嘅時裝終結者鄧紫棋(G.E.M.),今日又有力作!事緣佢出席「第四屆音悦V榜年度盛典」時,以一身華麗(至少佢覺得自己係)透視裝束現身紅地氈。雖然件衫突顯咗佢嘅驕人上圍,遠望亦都好似冇咩嘢,但可惜一放大睇就出事,皆因件衫嘅釘珠立體裝飾,驟眼望落好似一堆蟲爬咗上身咁,真係勁出事,而千千萬萬嘅網民,亦都留言齊嘆頂唔順,分別留言: ...


條透視晚裝雖然明顯係悉心設計,可惜就係咁出咗事。

每次悉心打扮,都必然掀起熱話嘅時裝終結者鄧紫棋(G.E.M.),今日又有力作!事緣佢出席「第四屆音悦V榜年度盛典」時,以一身華麗(至少佢覺得自己係)透視裝束現身紅地氈。雖然件衫突顯咗佢嘅驕人上圍,遠望亦都好似冇咩嘢,但可惜一放大睇就出事,皆因件衫嘅釘珠立體裝飾,驟眼望落好似一堆蟲爬咗上身咁,真係勁出事,而千千萬萬嘅網民,亦都留言齊嘆頂唔順,分別留言:「身上長蟲子了嗎?」、「我起雞皮了」、「有點密集恐懼症感覺」、「好噁心」、「有點嚇人」、「看得心驚驚」。另外,還有網民留言指G.E.M.咁嬌小,唔應該着條咁嘅裙,因為顯得佢更矮,真係陰公豬。

其實,G.E.M.嘅驚喜又點止咁少,佢喺台上表演時,就換咗另一個Look,化身「粉紫傻豹」高唱搖滾歌曲,期間仲要大晒事業線。不過呢個Look雖然有啲浮誇,不過網民似乎更為受落,有人大讚G.E.M.係可愛嘅性感小野貓,仲有人為佢終於唔再着皮褲而高興。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!