掃呢頁CODE去手機

2016年4月23日 星期六

周志文羅孝勇翻唱Hit爆《太陽》插曲 __,羅孝勇,周志文,

連周志文同羅孝勇都話向《太陽》致敬!韓劇《太陽的後裔》雖然已經喺上周播出咗大結局,但熱潮仍未減退,連藝人周志文同羅孝勇(Sheldon)都忍唔住翻唱劇中插曲《Always》,向《太陽》致敬!佢哋仲要專登拍埋MV配合番首歌,相當有心思,而MV上載唔夠24小時已經有近萬次瀏覽數量,周志文亦喺社交網站上留言:「第一次唱韓文歌,睇完《太陽的後裔》就喜歡咗依首歌,希望你哋都喜歡啦!」有網友都留言讚佢哋唱得好 ...


連周志文同羅孝勇都話向《太陽》致敬!韓劇《太陽的後裔》雖然已經喺上周播出咗大結局,但熱潮仍未減退,連藝人周志文同羅孝勇(Sheldon)都忍唔住翻唱劇中插曲《Always》,向《太陽》致敬!佢哋仲要專登拍埋MV配合番首歌,相當有心思,而MV上載唔夠24小時已經有近萬次瀏覽數量,周志文亦喺社交網站上留言:「第一次唱韓文歌,睇完《太陽的後裔》就喜歡咗依首歌,希望你哋都喜歡」有網友都留言讚佢哋唱得好 ...


連周志文同羅孝勇都話向《太陽》致敬!

韓劇《太陽的後裔》雖然已經喺上周播出咗大結局,但熱潮仍未減退,連藝人周志文同羅孝勇(Sheldon)都忍唔住翻唱劇中插曲《Always》,向《太陽》致敬!佢哋仲要專登拍埋MV配合番首歌,相當有心思,而MV上載唔夠24小時已經有近萬次瀏覽數量,周志文亦喺社交網站上留言:「第一次唱韓文歌,睇完《太陽的後裔》就喜歡咗依首歌,希望你哋都喜歡」有網友都留言讚佢哋唱得好之餘,韓文發音亦唔錯,仲有眼利網友發現佢哋嗰MV喺觀塘取景。

而周志文接受《東網》電話訪問時,透露成個MV都係佢同Sheldon一腳踢,由邊度取景去到拍咩SHOT都係自己構思,佢哋仲要化身導演自己拍MV:「個MV係我哋自己拍㗎,就係佢拍我,我拍番佢咁囉!」佢仲話當日拍到凌晨5點先完成,又指MV雖然冇咩特別橋段,但佢哋好用心拍,希望大家都睇得開心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!