掃呢頁CODE去手機

2016年4月23日 星期六

JC深夜放閃 警鐘胸側瞓唔變形 __,JC,警鐘胸,Jessica C,

JC喺世界地球日放閃。尋日四月廿二號係世界地球日,係提醒大家要愛護地球,做好環保嘅一日,好多藝人都有喺網上呼籲大家注重環保,而上咗月啱啱生咗B嘅混血女模JessicaC.亦有響應,不過佢就唔係晒愛護地球嘅訊息,而堅係晒愛,晒恩愛。JC喺instagram上載咗張拼圖,相中有男友安志杰錫佢面珠嘅相,亦有佢哋喺夕陽下企喺海邊攬住嘅相,講到最吸睛嘅,一定係佢佗住B、着上白色比堅尼同男友瞓喺沙灘度嘅相,即 ...


JC喺世界地球日放閃。

尋日四月廿二號係世界地球日,係提醒大家要愛護地球,做好環保嘅一日,好多藝人都有喺網上呼籲大家注重環保,而上咗月啱啱生咗B嘅混血女模Jessica C.亦有響應,不過佢就唔係晒愛護地球嘅訊息,而堅係晒愛,晒恩愛。

JC喺instagram上載咗張拼圖,相中有男友安志杰錫佢面珠嘅相,亦有佢哋喺夕陽下企喺海邊攬住嘅相,講到最吸睛嘅,一定係佢佗住B、着上白色比堅尼同男友瞓喺沙灘度嘅相,即使打側瞓,JC嘅警鐘胸依然堅挺不倒,能人所不能,而且佢肥肚唔肥人,手腳纖幼索到爆!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!