網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月7日 星期四

預告片冇影  JJ冇癮 拒撐《末代御醫》 [壹週刊 - 1361] __,JJ,賈曉晨,M1,

娛樂偵訊預告片冇影 JJ冇癮 拒撐《末代御醫》楊怡離巢「遺作」《末代御醫》,由入雪櫃到放生播出,兩個人妻女主角楊怡及JJ(賈曉晨)都近乎冇影。楊怡英國完婚回港後,為交代唔續約才現身宣傳一次咁大把;至於第二女主角JJ,有指因不滿在《末代》預告片被消失,排位遭打壓,於是還以顏色,宣傳活動決定真•消失。三分鐘片冇影楊怡去意已決,由她孭飛的新劇《末代御醫》,原安排了三輪宣傳攻勢,她亦只敷衍現身一次。劇中第 ...


娛樂偵訊

預告片冇影  JJ冇癮 拒撐《末代御醫》

楊怡離巢「遺作」《末代御醫》,由入雪櫃到放生播出,兩個人妻女主角楊怡及 JJ(賈曉晨)都近乎冇影。楊怡英國完婚回港後,為交代唔續約才現身宣傳一次咁大把;至於第二女主角 JJ,有指因不滿在《末代》預告片被消失,排位遭打壓,於是還以顏色,宣傳活動決定真•消失。

三分鐘片冇影

楊怡去意已決,由她孭飛的新劇《末代御醫》,原安排了三輪宣傳攻勢,她亦只敷衍現身一次。劇中第二女主角 JJ賈曉晨,更加影都冇。

上月底,《末代》在網上放出預告片,但長達三分鐘的片段,連配角樊奕敏都過鏡幾次,反而戲份僅次於楊怡的 JJ,竟然一個鏡頭都冇。

預告片被消失, JJ在《末代》其中一款宣傳海報,亦由阿二降為阿三,頭像比只有配角戲份、飾演「珍妃」的朱晨麗還要細。

非大台親生女的 JJ不獲尊重,既然發圍基地早已轉到內地,面對大台冷待,氣難下的她,索性期都唔度,完全缺席宣傳。

去年巡禮

去年節目巡禮,《末》劇海報女主角只有楊怡同 JJ,配角朱晨麗冇份。

上月海報

到《末》劇出街的宣傳海報,明明係第二女主角的 JJ排位比配角朱晨麗還要細,阿二變阿三。

拍住老公樊少皇在內地搵食的她,內地劇《蜀山》(左)及動漫電影《黑白無雙》(右)均是老公擔任武指兼演出的作品。

海報降呢變配角

「上年節目巡禮介紹呢套劇嗰陣, JJ明明係第二女主角,朱晨麗亦冇份出現喺節目巡禮嘅海報。點知上月底出街,宣傳焦點就落晒喺佢身上。朱晨麗戲份根本冇 JJ咁多,好明顯大台唔想益外人,所以專登營造到朱晨麗係第二女主角。無端端俾人『燉』, JJ當然好冇癮,所以三月尾兩次活動,同今個月初嗰陣宣傳,一律唔返嚟。雖然佢真係喺橫店開緊劇,但有心返嚟宣傳的話,點都可以度到期!」知情者說。

雖然有內地劇在身,但 JJ上月底仍抽空撐老公為品牌「萬希泉」設計的陀飛輪手錶發布會。

新婚的楊怡最後決定不跟大台續約,所以《末》劇宣傳,近日都懶得做。

在內地吃得開的 JJ,上月偕夫出席吳奇隆與劉詩詩的峇里婚宴。

拍住老公搵銀

大台當草,轉返內地發展的 JJ基本上劇接劇,加上老公樊少皇在內地又拍劇又做武指,好搵到!兩公婆早前拍住上,合演《蜀山戰紀之劍俠傳奇》外,最近又孖住現身「力王」為品牌「萬希泉」設計的陀飛輪手錶發布會。

強國水長飲長有, JJ根本唔使揸頸就命,睇大台面色。

24/3

個劇首次宣傳,楊怡身在英國,戲份同樣重的 JJ亦冇現身。

28/3

為交代唔續約及秘婚一事,英國完婚的楊怡出席《末》劇第二個活動,而 JJ繼續唔到。

近日在橫店開工的她,亦有時間享受下午茶,歎個甜品。

做硬炮灰

監製張乾文

《末代御醫》可算多事之劇,去年在大台節目巡禮被安排重點推介,之後高層換位,有指出任助理總經理的杜之克,推行「優化劇集」政策,將《末代》抽起,連此劇的監製張乾文亦被退休。

至於女主角楊怡,被指開出天價續約條件又唔願簽長約,同公司膠着。搬出《末代》迎戰 ViuTV開台韓國神劇《太陽的後裔》,擺明做炮灰。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!