網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月8日 星期五

《演‧講‧聽》:JM愈大愈解放! __,JM,文詠珊,

內容精彩,萬勿錯過。《娛樂演‧講‧聽》速食版又有新一集啦,今集主角就係女神JaniceMan(文詠珊),JM日前以「半裸」造型現身金像獎頒獎典禮,引起網民熱烈討論,當中有讚有彈!而的確,JM真係愈大愈解放,愈大愈性感,今集會同大家分析一吓,JM由出道到依家嘅衣着風格變化,想學JM着衫變女神,就記得要收睇喇! ...




其他影片:>>






內容精彩,萬勿錯過。

《娛樂演‧講‧聽》速食版又有新一集啦,今集主角就係女神Janice Man(文詠珊),JM日前以「半裸」造型現身金像獎頒獎典禮,引起網民熱烈討論,當中有讚有彈!

而的確,JM真係愈大愈解放,愈大愈性感,今集會同大家分析一吓,JM由出道到依家嘅衣着風格變化,想學JM着衫變女神,就記得要收睇喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!