網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月17日 星期日

人妻Kay正式暫別樂壇 專心做賢妻:張繼聰應該多謝我先 __,Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,

曲終人散,謝安琪兩場紅館個唱,在真‧encore(Kay自己講的)下,在2016年4月16日晚上11點40分,真‧完場。Kay哭了三次。下一次再見,要起碼一年之後。慶功宴上,Kay放下了重擔,心情輕鬆不少。問她堅決不再同唱片公司續約,可是與經理人夏森美不和?她稱:「呢啲係外太空嘅消息,我哋一路都係好友嚟嘅。我今次休息,佢都好體諒。同埋係佢提醒我,一個女仔,嫁咗人之後要好好照顧屋企。喺好多年前,喺我 ...




其他影片:>>






曲終人散,謝安琪兩場紅館個唱,在真‧encore(Kay自己講的)下,在2016年4月16日晚上11點40分,真‧完場。Kay哭了三次。下一次再見,要起碼一年之後。慶功宴上,Kay放下了重擔,心情輕鬆不少。問她堅決不再同唱片公司續約,可是與經理人夏森美不和?她稱:「呢啲係外太空嘅消息,我哋一路都係好友嚟嘅。我今次休息,佢都好體諒。同埋係佢提醒我,一個女仔,嫁咗人之後要好好照顧屋企。喺好多年前,喺我生第一個嗰陣佢已經提我0架喇。」之後可會自組公司?謝安琪否認:「我真係休息嘅,要做番好家庭崗位。始終我係人哋個女,人哋個新抱,同人哋個太太。」講到話邀請劉德華任嘉賓,Kay自言係佢親自邀請嘅:「我人生只係參加過一個歌迷會,嗰個就係華仔天地。請到華仔係好緊要。佢都好好,特登飛返嚟香港做嘉賓。佢有少少鼻水倒流,仲肯咁rock咁同我唱。」但頭先見你好狼咁仲後攬住再單手摷華仔胸肌喎……呢位人妻就話喇:「喂呀!」問佢究竟華仔胸肌大定係張繼聰胸肌大?佢話:「唔好問呢啲啦,trap嚟0架!」至於點解個唱尾聲時唔多謝張繼聰?Kay笑言:「我成個人都返屋企喇喎,佢應該多謝我先。我為咗佢放低工作,都有所犧牲0架!呢啲決定唔係咁易決定,不過都多謝佢令我咁大膽,鍾意做咩就做咩。」最緊要呢句:張繼聰有去慶功,仲錫咗老婆面珠一下添!

攝影:陳俊強 人妻Kay表示今次暫別樂壇係堅認真的:「我真係休息嘅,要做番好家庭崗位。始終我係人哋個女,人哋個新抱,同人哋個太太。」
老婆做緊訪問,老公惟有同海報合照先啦!
千呼萬喚…
埋啲啦,行埋啲啦 張生呢個動作想表達甚麼?
原來係做緊warm up,準備kiss kiss太太 張生,俾個like啦! Like咗!
老婆你未走?咁我行先喇!

鍾意就快D Share啦!