網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月8日 星期五

蝦餃仔同宋仲基撞樣 Kelly唔愁冇新抱 __,Kelly,Kelly仔,蝦餃,宋仲基,陳慧琳,

陳慧琳一門兩傑,兩個仔仔都有明星相!天后陳慧琳(Kelly)、楊千嬅、蘇麗珊等出席時尚品牌活動,身穿白色通花連身裙的Kelly表示近日亦有追看大熱韓劇《太陽的後裔》,兩對男女主角自己都很喜歡。大仔勁怕醜提到有網民指她的大仔蝦餃仔與該劇男主角宋仲基撞樣,她笑言有看到報道,覺得非常開心:「有啲似嘅,唔知係咪鼻同眼似,同可能都係面尖尖咁,本身我仲怕佢太老實,冇女仔鍾意,依家佢全亞洲都有市場,我可以揀新抱 ...




其他影片:>>






陳慧琳一門兩傑,兩個仔仔都有明星相!

天后陳慧琳(Kelly)、楊千嬅、蘇麗珊等出席時尚品牌活動,身穿白色通花連身裙的Kelly表示近日亦有追看大熱韓劇《太陽的後裔》,兩對男女主角自己都很喜歡。

大仔勁怕醜

提到有網民指她的大仔蝦餃仔與該劇男主角宋仲基撞樣,她笑言有看到報道,覺得非常開心:「有啲似嘅,唔知係咪鼻同眼似,同可能都係面尖尖咁,本身我仲怕佢太老實,冇女仔鍾意,依家佢全亞洲都有市場,我可以揀新抱,安樂晒!」問到蝦餃仔在學校是否受女同學歡迎?她說:「唔係,佢cool啲,唔係好主動,比較怕醜。(似老公?)唔係,佢似我,我怕醜。」又指細仔小籠包就似老公,不會怕醜。

幫細仔平反

對於蝦餃仔常被指似明星,Kelly提到小籠包亦曾被指似鄭則士:「依家佢脱晒水,瘦咗好多,冇晒baby fat,我要幫佢平反,可能佢大啲會似另一個韓星。」至於可有打算讓兒子做童星?她指蝦餃仔沒有表演欲,所以不太適合,雖然小籠包比較適合,但經常不受控:「唔使旨意佢會講到對白,希望佢大啲會好啲。(有冇人搵你哋母子檔拍廣告?)都有,但暫時唔適合,佢哋未ready。」又笑言更加不會找兩個兒子幫她拍MV:「要湊佢哋好辛苦,又要做自己又要做阿媽,做阿媽辛苦過做歌手,依家出嚟做嘢就可以唞吓,喺屋企會好勞累。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!