網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月15日 星期五

【壹週刊】直擊翠如老豆公司 面積勁細 __,翠如,黃翠如,M1,

今日翠如老豆隻聯旺如坐過山車,記者一朝早就上間公司搵翠如老豆黃永華,不過就唔見佢出現。原來辦公室好細,又無reception,得個𡃁妹職員打躉,並應門。佢話:「老闆成日出地盤嫁!」翠如爸爸話過,金錢數字從來都是雲煙。正如今日玩過山車的聯旺(8217)股價,首先由12元插水近六成到5元。以高位14.2元計算,即是跌六成五,之後迅速彈近一倍到9元幾。早盤收市報9.5元,跌18%,較配股價0.26元高3 ...


今日翠如老豆隻聯旺如坐過山車,記者一朝早就上間公司搵翠如老豆黃永華,不過就唔見佢出現。原來辦公室好細,又無reception,得個𡃁妹職員打躉,並應門。佢話:「老闆成日出地盤嫁!」翠如爸爸話過,金錢數字從來都是雲煙。正如今日玩過山車的聯旺(8217)股價,首先由12元插水近六成到5元。以高位14.2元計算,即是跌六成五,之後迅速彈近一倍到9元幾。早盤收市報9.5元,跌18%,較配股價0.26元高36倍,入場費每手仍需9萬5。截至半日收市,聯旺市值118億元,代表持股37.5%的翠如爸爸身家仲有44億元。

記者一朝早就上間公司搵翠如老豆黃永華,但唔見佢出現 有妹妹職員打躉及應門 妹妹職員:「老闆成日出地盤嫁!」

鍾意就快D Share啦!