網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月17日 星期日

myTV SUPER:張秀文苟芸慧「胸」降現身 __,張秀文,myTV,苟芸慧,

女藝人盡騷驕人身材!《myTVSUPER呈獻:萬千星輝睇多D》正進行紅地氈,無綫藝人大晒冷,陣容仲隨時勁過台慶!所以無綫女藝人位位都出盡法寶吸睛,當中拋胸組包括有蔡思貝、張秀文、傅嘉莉、苟芸慧及呂慧儀、黃心穎、陳庭欣及黃智雯等等。蔡思貝以米白色晚裝上陣,露出少許事業線,而傅嘉莉就以橙黃色為主嘅晚裝示人,DeepV設計,力谷事業線。而同樣以黃色晚裝上陣嘅黃智雯同黃心穎,都齊齊「胸」鬥,不過就以黃智雯 ...


女藝人盡騷驕人身材!

《myTV SUPER呈獻:萬千星輝睇多D》正進行紅地氈,無綫藝人大晒冷,陣容仲隨時勁過台慶!所以無綫女藝人位位都出盡法寶吸睛,當中拋胸組包括有蔡思貝、張秀文、傅嘉莉、苟芸慧及呂慧儀、黃心穎、陳庭欣及黃智雯等等。

蔡思貝以米白色晚裝上陣,露出少許事業線,而傅嘉莉就以橙黃色為主嘅晚裝示人,Deep V設計,力谷事業線。而同樣以黃色晚裝上陣嘅黃智雯同黃心穎,都齊齊「胸」鬥,不過就以黃智雯騷胸又騷腰贏少少。

但過數到最勁嘅,就係張秀文同苟芸慧啦,呢兩位身材勁就不嬲架喇,張秀文以火紅Deep V晚裝上陣,兼且真空上陣,雖然真空,但仍然堅挺,勁騷四吋事業線,而瘦番唔少嘅苟芸慧就以黑色晚裝見人,露出驕人嘅身材。另外,出咗名上圍勁嘅呂慧儀,雖然今次都有騷事業線,可以其他部分就太過密實,令到佢有少少失色囉!

其他女藝人就露背及騷腿,雖然事業線唔夠搶,不過好高貴迷人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!