掃呢頁CODE去手機

2016年4月19日 星期二

【「我太太是真‧漂亮!」】網民嘲老婆樣假 張繼聰爆Seed護Kay __,Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,

謝安琪(Kay)啱啱完成兩場紅館騷,正式展開佢唞足一年嘅大計。唱歌出身嘅阿Kay,喺演唱會俾人狂讚當然唔出奇,但佢套處女作殭屍劇,網民俾嘅評語就好壞參半,唔係插佢演技就插佢個樣膠。網民唔多like阿Kay做戲,而身為阿Kay老公嘅張繼聰,緊係要企喺老婆嗰邊,前兩日佢就貼兩公婆合照相喺fb,放閃晒恩愛,點知又有網民留言插Kay個樣假,呢個時侯張繼聰終於爆seed啦,回覆呢位網民話:「我覺得我太太是真 ...


謝安琪(Kay)啱啱完成兩場紅館騷,正式展開佢唞足一年嘅大計。唱歌出身嘅阿Kay,喺演唱會俾人狂讚當然唔出奇,但佢套處女作殭屍劇,網民俾嘅評語就好壞參半,唔係插佢演技就插佢個樣膠。網民唔多like阿Kay做戲,而身為阿Kay老公嘅張繼聰,緊係要企喺老婆嗰邊,前兩日佢就貼兩公婆合照相喺fb,放閃晒恩愛,點知又有網民留言插Kay個樣假,呢個時侯張繼聰終於爆seed啦,回覆呢位網民話:「我覺得我太太是真‧漂亮!小姐,你覺得你在這裡留下這樣的文字,我看到會有什麼反應?你是真的擔心?還是純粹無聊?真的很想知道你的思維方式。」佢最後仲向呢位網民挑機「求對話!」唔少網民都讚張繼聰企出嚟保護老婆,夠晒man!

張繼聰喺fb貼上同老婆嘅合照。 張繼聰留言覺得kay真‧漂亮。
阿Kay演唱會大騷身材。
演唱會,Kay將暫別樂壇一年。

鍾意就快D Share啦!