掃呢頁CODE去手機

2016年4月25日 星期一

陳婉衡晒線Selfie 被兩自拍女搶鏡 __,陳婉衡,

陳婉衡晒線Selfie,不過被後面嗰兩位女士搶咗鏡!唔少女士都好鍾意自拍,甚至咩都影一餐,而無綫「咪神」之一嘅陳婉衡亦一樣,尋日收工之後都影咗張相冧粉絲,留言:「水。殿。梅。收工!明天繼續努力#來自喵喵星的妳」雖然陳婉衡低胸晒線好吸睛,不過有網民就將個焦點,放喺陳婉衡後面嗰兩位女士身上,皆因當陳婉衡Selfie之際,後面嗰兩位女士都咁啱拎住部電話Selfie緊,唔睇清楚仲以為係鏡影添呀,呢三位靚女 ...


陳婉衡晒線Selfie,不過被後面嗰兩位女士搶咗鏡!

唔少女士都好鍾意自拍,甚至咩都影一餐,而無綫「咪神」之一嘅陳婉衡亦一樣,尋日收工之後都影咗張相冧粉絲,留言:「水。殿。梅。收工! 明天繼續努力#來自喵喵星的妳」雖然陳婉衡低胸晒線好吸睛,不過有網民就將個焦點,放喺陳婉衡後面嗰兩位女士身上,皆因當陳婉衡Selfie之際,後面嗰兩位女士都咁啱拎住部電話Selfie緊,唔睇清楚仲以為係鏡影添呀,呢三位靚女真係完美展現「女士愛自拍」嘅理論呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!