網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月30日 星期六

【Stand up!】全場企起身聽黎明唱勁歌 李嘉欣夫婦唔郁嘅… __,嘉欣,李嘉欣,黎明,鍾嘉欣,

頭先黎明喺演唱會上唱咗一輪快歌,施展渾身解數,全場High爆,就連Kelly都企埋起身一齊扭身扭勢。奇景出現了,有兩個人頭,一男一女,好冷靜咁坐喺度,以聽慢歌嘅身體語言,聽黎明唱節拍強勁嘅快歌。但有拍手嘅!呢兩個人頭,係黎明緋聞女友(好耐之前)李嘉欣同老公許晉亨。凌晨12時33分,已返回上水的家嘅黎明,更新fb寫道:「我們每一個人都是來地球的游客!讓上天分配我們在地球上生活於不同區域,有幸遇到你們 ...


頭先黎明喺演唱會上唱咗一輪快歌,施展渾身解數,全場High爆,就連Kelly都企埋起身一齊扭身扭勢。奇景出現了,有兩個人頭,一男一女,好冷靜咁坐喺度,以聽慢歌嘅身體語言,聽黎明唱節拍強勁嘅快歌。但有拍手嘅!呢兩個人頭,係黎明緋聞女友(好耐之前)李嘉欣同老公許晉亨。凌晨12時33分,已返回上水的家嘅黎明,更新fb寫道:「我們每一個人都是來地球的游客!讓上天分配我們在地球上生活於不同區域,有幸遇到你們是我的幸運!多謝大家,睡醒後,再通知大家今天30號星期六有冇時間上的變動!晚安。」咁大家聽日要密切留意入場時間喇!

你睇! Kelly都企起身
但李嘉欣夫婦面對勁歌熱舞嘅黎明,竟然… 咁… 無動於衷?冷靜?
「香港精神 排除萬難」!(李嘉欣ig) 黎明fb凌晨更新

鍾意就快D Share啦!