掃呢頁CODE去手機

2016年4月24日 星期日

Stephy唔急拍拖:邊個埋身都死! __,Stephy,鄧麗欣,

Stephy打得勁落力呀!藝人鄧麗欣(Stephy)帶領旗10位Loey排球隊隊員參加《第三十六屆全港公開排隊錦標賽女子丙組初賽》,跟曾是學界冠軍的英華爭出線,經兩場激戰後,分別25比20及25比23,Loey連勝兩場順利進入下一輪賽事。在賽事中,Stephy表現落力奮身救波。揚言要𥄫仔未開始賽事前,Stephy接受訪問,問到曾傳緋聞的同性好友小牛(鄧洐敏)可有在場?她說:「梗係冇啦,佢今日都有比 ...


Stephy打得勁落力呀!

藝人鄧麗欣(Stephy)帶領旗10位Loey排球隊隊員參加《第三十六屆全港公開排隊錦標賽女子丙組初賽》,跟曾是學界冠軍的英華爭出線,經兩場激戰後,分別25比20及25比23,Loey連勝兩場順利進入下一輪賽事。在賽事中,Stephy表現落力奮身救波。

揚言要𥄫仔

未開始賽事前,Stephy接受訪問,問到曾傳緋聞的同性好友小牛(鄧洐敏)可有在場?她說:「梗係冇啦,佢今日都有比賽,喺台灣帶球隊出賽。」Stephy的好友楊愛瑾將於30號舉行婚宴,談及其前男友方力申(小方)指不會出席婚宴,怕跟Stephy同場會成焦點,Stephy表示:「我知呀,或者到時有suprise啦。」她坦言分手後沒再私下見面,但有保持電話聯絡,大家分手仍是朋友。至於小方早前到美國欣賞藍球賽時,被指望實訪問他的女主播,Stephy則表示:「咁啱冇睇,我專心打波。(小方話已經望到好斜。)不過佢都解釋咗啦,咁我都望吓有冇男仔先。」問是否急拍拖?她否認,又笑說現時很敏感:「邊個埋身都死。」

打到周身傷

談及賽事,Stephy表現得信心十足,更揚言:「一定要贏,唔可以輸。」又謂為了今次球賽有加操,更令身體受傷:「我盤骨兩邊瘀晒,不過又可能未必完全同打波有關,可能我做嘢姿勢唔啱,又或者唔夠瞓。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!