網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月11日 星期一

ViuTV代亞視重創無綫 麥當雄飲得杯落 __,亞視,無綫,ViuTV,Viu,

ViuTV代亞視重創無綫麥當雄飲得杯落5,876views│2016年04月11日ViuTV開台即時重創Do姐(鄭裕玲)3點…收視,原來大俠麥當雄當年都為亞視前身,麗的電視,拍落唔少搶收視劇集,亞視之前日夜重播嘅《天蠶變》同《鱷魚淚》正正出自佢手筆。ViuTV未開台前,麥當雄同女友喺老牌茶樓蓮香歎茶,佢依然好有「舊時」股氣勢,睇佢身邊人猛「哦」佢都面不改容,板起塊面就知咩事啦!ViuTV開台可能有 ...






  • 其他影片:>>






  • ViuTV代亞視重創無綫 麥當雄飲得杯落
  • 5,876 views│2016年04月11日
  • ViuTV開台即時重創Do姐(鄭裕玲)3點…收視,原來大俠麥當雄當年都為亞視前身,麗的電視,拍落唔少搶收視劇集,亞視之前日夜重播嘅《天蠶變》同《鱷魚淚》正正出自佢手筆。

    Viu TV未開台前,麥當雄同女友喺老牌茶樓蓮香歎茶,佢依然好有「舊時」股氣勢,睇佢身邊人猛「哦」佢都面不改容,板起塊面就知咩事

    ViuTV開台可能有望結束無綫一台獨大嘅情況,唔知麥當雄知道之後,會唔會一改「大俠氣派」,笑得出呢?

    鍾意就快D Share啦!