掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

陣痛12小時「似好急但唔畀屙」 李蘊誕7磅女想餵全人奶 __,李蘊,

陣痛12小時「似好急但唔畀屙」 李蘊誕7磅女想餵全人奶李蘊(Renee)今年1月披嫁衣在海南舉行婚宴,並透露去年6月已跟拍拖三年的內地生意人羅章冠註冊結婚,婚宴後Renee公佈陀B女,預產期為本月底或下月初,未料B女忽然趕出世。Renee陣痛12小時後,終在前日順產誕下7磅重B女,初為人母的Renee形容生B過程「似好急但唔畀屙」,她表示會以全人奶餵哺愛女。現年24歲的李蘊,嫁人後即榮升準媽媽,連 ...


陣痛12小時「似好急但唔畀屙」 李蘊誕7磅女想餵全人奶

李蘊(Renee)今年1月披嫁衣在海南舉行婚宴,並透露去年6月已跟拍拖三年的內地生意人羅章冠註冊結婚,婚宴後Renee公佈陀B女,預產期為本月底或下月初,未料B女忽然趕出世。Renee陣痛12小時後,終在前日順產誕下7磅重B女,初為人母的Renee形容生B過程「似好急但唔畀屙」,她表示會以全人奶餵哺愛女。

現年24歲的李蘊,嫁人後即榮升準媽媽,連月來都在社交網貼相記錄懷孕歷程,本來預產期在本月底至下月初,但昨日凌晨3時,Renee好友何超蓮忽然在網上宣佈自己正式做乾媽,宣佈Renee已經生B女,接着Renee亦在各個社交網貼了她用手輕托囡囡腳仔的溫馨相,並留言:「我們的寶貝女兒在昨天提早了三星期來報到,痛了12小時,順產3.2kg,很感恩,從此16/5是我人生最難忘的一天,謝謝上天賜予我們可愛的女兒,謝謝老公昨天一直在身邊陪伴我幫我打氣,謝謝妳選擇了我們當妳的父母,我們會永遠愛妳保護妳支持妳!」



【初為人母】

■李蘊前日順產誕下7磅女,她形容生B過程「似好急但唔畀屙」。互聯網圖片



【輕托B腳】

■昨日凌晨3時多,李蘊在Ig上載她與老公輕托囡囡腳仔的溫馨照。



【榮升契媽】

■超蓮(右)及G.E.M.(中)昨晚到醫院探望李蘊母女。微博圖片



■G.E.M.及超蓮昨晚在醫院不斷拍照捕捉契女的萌表情。

食完西瓜見紅入院Renee日前在網上貼了美孕照,還上載了一張西瓜相,表示原本不喜歡吃西瓜,但也要吃一點,有網民留言指她在臨盆清胎毒是好事,但原來她吃完西瓜即見紅入院。Renee昨日接受本報訪問時憶起分娩過程,形容感覺似去大便:「慢慢痛吓痛吓,真係越嚟越痛,姑娘畀笑氣我聞,唔知係咪聞得太多,一聞暈暈哋,朝早入產房,一痛就聞。度數不停開緊,都有打止痛針,但冇做無痛分娩,開到五、六度,個人開始有啲語無倫次,老公一直陪住我,我已經唔知講乜嘢。跟住一直痛一直痛,痛到唔知有幾痛,一直想知生仔陣痛有幾痛,原來真係形容唔到,媽媽好偉大,開到9度時,感覺好急,好似好想去大便,但姑娘不停叫唔准屙,我真係好辛苦,好似好急大便但唔畀屙出嚟。」Renee又透露,老公有陪她入產房,見到BB出世時老公即喊出來。



■李蘊今年1月在海南辦婚宴,但她表示去年6月已註冊。資料圖片



■李蘊連月來都在社交網貼相,記錄自己懷孕的歷程。互聯網圖片

超蓮G.E.M.探契女產後兩日,Renee指目前仍未上奶,但坐月階段都會親力親為照顧B女,亦會支持餵母乳,她說:「今朝有一次餵奶時間,我都試咗一次,好似未上奶,護士都話要兩、三日先會有,畀BB試吓個感覺,我自己試吓個位,感覺好得意,同BB好親密,所以我盡量……如果一上咗奶,又夠奶嘅話,我都想餵全人奶。」

而李蘊兩位好姊妹何超蓮及鄧紫棋(G.E.M.)昨晚約7時到醫院探望老友,超蓮不停為B女拍照,G.E.M.則在微博貼相後留言:「我的乾女兒好可愛好可愛好可愛!而我好開心好開心好開心!好激動,一看到她甚麼都說不出……你的三位媽媽愛死你了!」

採訪:皓騫


鍾意就快D Share啦!