網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月5日 星期四

唔抵得黃宗澤嗒㗎妹 楊崢轉口味溝老外 [壹週刊 - 1365] __,楊崢,黃宗澤,M1,

老外新歡陪實,楊崢一副冧樣傾到郁晒手,十分忘我。同你吟一吟唔抵得黃宗澤嗒㗎妹 楊崢轉口味溝老外黃宗澤(Bosco)同日籍女模Jun打得火熱,至於舊愛楊崢原來都唔執輸。早排楊崢先去完北歐同西班牙話要物色名廚,但原來真正目的係去溝佬,同Bosco一樣想玩異地戀。《壹》仔就响中環見到楊崢,身邊仲有個老外新歡陪實,不過大街大巷佢哋就相當檢點,全程行街冇拖手,只係用流利英語雞啄唔斷係咁傾,不過,一副冧樣嘅楊 ...


老外新歡陪實,楊崢一副冧樣傾到郁晒手,十分忘我。

同你吟一吟

唔抵得黃宗澤嗒㗎妹 楊崢轉口味溝老外

黃宗澤( Bosco)同日籍女模 Jun打得火熱,至於舊愛楊崢原來都唔執輸。早排楊崢先去完北歐同西班牙話要物色名廚,但原來真正目的係去溝佬,同 Bosco一樣想玩異地戀。

《壹》仔就响中環見到楊崢,身邊仲有個老外新歡陪實,不過大街大巷佢哋就相當檢點,全程行街冇拖手,只係用流利英語雞啄唔斷係咁傾,不過,一副冧樣嘅楊崢俾老外氹到郁晒手,十分忘我!

之前楊崢口講話要寄情工作,嚟緊 8月仲會飛巴西參加奧運開幕禮,仲話要衝出香港去南美搵資料出書,唔知到時呢個老外新歡又會唔會陪到實呢?

溝掂老外,楊崢早排孖住新歡喺街頭密密傾。

黃宗澤同日籍女模 Jun打得火熱。

同老外新歡行足成粒鐘,楊崢攰到要按摩膝頭。

14年, Bosco同楊崢曾經流出嘴嘴照,令姊弟戀曝光。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!