網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月19日 星期四

《矛盾》壓軸俾周庭谷爆 愛國何君堯搵女僕宣洩 [壹週刊 - 1367] __,周庭,女僕,何君堯,M1,

娛樂偵訊《矛盾》壓軸俾周庭谷爆 愛國何君堯搵女僕宣洩由立法會主席曾鈺成同長毛議員梁國雄打頭陣的ViuTV真人騷《跟住矛盾去旅行》,按綜合收視率10.6%計,約有68.9萬觀眾捧場,成為開台個多月來最高收視節目。本月底,輪到《矛盾》壓軸一啤,同樣玩政見對立,「學民女神」周庭VS愛國愛港的區議員何君堯。二人開拖唔係重點,核心賣點係俾周庭谷爆的何君堯,要靠日本女僕尋開心。功夫一流「學民女神」周庭原被安排 ...


娛樂偵訊

《矛盾》壓軸俾周庭谷爆 愛國何君堯搵女僕宣洩

由立法會主席曾鈺成同長毛議員梁國雄打頭陣的 ViuTV真人騷《跟住矛盾去旅行》,按綜合收視率 10.6%計,約有 68.9萬觀眾捧場,成為開台個多月來最高收視節目。

本月底,輪到《矛盾》壓軸一啤,同樣玩政見對立,「學民女神」周庭 VS愛國愛港的區議員何君堯。二人開拖唔係重點,核心賣點係俾周庭谷爆的何君堯,要靠日本女僕尋開心。

功夫一流

「學民女神」周庭原被安排同「尖啤」劉夢熊去旅行,但對方因妨礙司法公正罪成,即時還押收監而未能成行。 ViuTV惟有打其他建制派人士主意,但有「林日曦與蔣麗芸」做辦,搞到個個派檸檬!

最後,得愛國愛港的區議員、律師何君堯肯接招同周庭去日本。

一個前學民思潮發言人,一個獲「西環朋友」支持,兩個拍埋有幾矛盾係意料中事。由討論六四、 23條立法、國教及警民關係,雙方火花四濺。

據悉 53歲,仲要係律師的何君堯,同細自己兩 round的 19歲周庭隻鍊隻,冇着數之餘,更因為左閃右避,顯得好冇料到。

去完日本依然嬲爆嘅周庭,對本刊插何君堯花王上身,遊花園功夫一流。

「何生成日講好多冇用嘅說話,以環保角度睇好唔化算,勁遊花園。以我四年出道見過嘅人,佢遊花園真係數一數二,冇諗過佢對廢話嗰種執着咁強烈。」周庭說。

平日出席活動的何君堯,好正經好嚴謹㗎!

對住女僕,玩得嘅何君堯全程投入戴埋兔仔耳,大家接唔接受到佢咁可愛嘅一面。相比周庭,都冇何叔叔玩得咁投入噃!

有骨落地

對住條頂心杉,愛國何君堯惟有喺日本女僕身上尋求「釋放」。話說其中一集兩個被安排去日本出名的女僕 Café開餐,勢估唔到,在青春可愛的女僕面前,何君堯是如此投入奔放;只見他聽晒女僕話,攞住支神仙棒同班𡃁妹一齊唸「咒語」,又扮兔仔,堂堂議員變得 cute cute,笑爆對手周庭同班幕後工作人員。

對何議員可愛一面,周庭繼續有骨落地。

「非常意外!女僕做嘅可愛動作,冇諗過佢竟然肯跟住做,在場嘅人都覺得好好笑。其實嗰幾日我覺得佢忍我忍得好辛苦,都好黑面。」周庭說。

每啤矛盾主角,都難免共處一車,睇佢兩個表情就知幾大衝突。事後周庭講:「佢助手一度懷疑 Viu TV安排啲人喺 fb鬧佢,根本唔使安排,已經好多人想鬧佢。」

已出街嘅林日曦同蔣麗芸,後者嘅表現被網民狠批,真係慘功豬。

何君堯攞起支神仙棒,真係好難想像佢嘅改變。

曾鈺成同長毛嘅矛盾,成為 Viu TV搶灘成功嘅功臣之一。

何君堯 涉知法犯法

律師何君堯是屯門區區議員,是無政黨的建制派人士。 15年,身為「新界關注大聯盟」發言人的他,在《城市論壇》回應嶺南大學學生會會長劉振琳時,因自稱為社會工作者而引起爭議。

同年,特首梁振英委任何君堯為嶺南大學校董,亦受到非議,更在校內論壇被學生質疑他做了校董後有可能恃勢凌人,搞到拍枱離場。 16年,何君堯在 fb上載自己在高院疑似第 28號法庭前自拍,涉嫌知法犯法,成為網民熱話。

周庭 虛有其號

有「學民女神」之稱的周庭,是香港社會運動人士,曾經為學民思潮發言人,雨傘運動期間,因壓力過大而辭任。革命過後,周庭再度活躍,接受傳媒訪問,被網民指她只為宣傳自己,被質疑「學民女神」只是虛銜。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!