掃呢頁CODE去手機

2016年5月26日 星期四

唔想遲到 陳豪大埔劈返將軍澳 [壹週刊 - 1368] __,陳豪,M1,

同你吟一吟唔想遲到 陳豪大埔劈返將軍澳三年抱三嘅陳豪,講明冇打算叫豪嫂陳茵媺封肚,但大仔Aiden先得兩歲,兩仔一女排住隊,老婆生多對手都唔夠用,陳豪亦要經常做替工,搞到開工例遲。上星期日(五月十五日),拍緊新劇《來自喵喵星的你》嘅陳豪要開廠,兩點通告,但一點幾鐘《壹》仔仲見到佢架車擺咗喺比華利山屋企外面。差唔多一點半,陳豪終於出車,左cut右cut,飛車返將軍澳電視城。如果按正常車速,陳豪是日一 ...


同你吟一吟

唔想遲到 陳豪大埔劈返將軍澳

三年抱三嘅陳豪,講明冇打算叫豪嫂陳茵媺封肚,但大仔 Aiden先得兩歲,兩仔一女排住隊,老婆生多對手都唔夠用,陳豪亦要經常做替工,搞到開工例遲。

上星期日(五月十五日),拍緊新劇《來自喵喵星的你》嘅陳豪要開廠,兩點通告,但一點幾鐘《壹》仔仲見到佢架車擺咗喺比華利山屋企外面。差唔多一點半,陳豪終於出車,左 cut右 cut,飛車返將軍澳電視城。

如果按正常車速,陳豪是日一定遲,但佢全程劈住劈住,結果僅僅熟,趕到!不過,大埔返將軍澳唔使半粒鐘,實在太快!仔細老婆嫩,安全為上好。

陳豪專登將新劇《來自喵喵星的你》戴嘅假髮放喺車上,以防唔記得。

唔想遲,陳豪劈住飛返電視城!唔該下次開車前先冷靜諗諗,閣下家有嬌妻同三個細路。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!