掃呢頁CODE去手機

2016年5月3日 星期二

【1908到】黎明擁四名幸運兒合照 __,黎明,

小編都好想同黎明坐摩天輪呀。千呼萬喚之下,黎明終於喺大批人簇擁之下抵達摩天輪。黎明一到,現場即刻歡呼聲不絕,猛叫:「好靚仔!」、「ILOVEYOU」、「我等你落嚟」。而黎明就氣定神閒咁走上摩天輪嘅上車處,拉住四名幸運兒合照。之後,黎明就同四名幸運兒入咗其中一卡,四名粉絲坐一邊,而黎明就與工作人員坐另一邊。而摩天輪喺黎明、工作人員同四名幸運兒坐定定之後,就正式「啟市」。當黎明坐咗上摩天輪之後,現場愈 ...


小編都好想同黎明坐摩天輪呀。

千呼萬喚之下,黎明終於喺大批人簇擁之下抵達摩天輪。黎明一到,現場即刻歡呼聲不絕,猛叫:「好靚仔!」、「I LOVE YOU」、「我等你落嚟」。而黎明就氣定神閒咁走上摩天輪嘅上車處,拉住四名幸運兒合照。

之後,黎明就同四名幸運兒入咗其中一卡,四名粉絲坐一邊,而黎明就與工作人員坐另一邊。而摩天輪喺黎明、工作人員同四名幸運兒坐定定之後,就正式「啟市」。

當黎明坐咗上摩天輪之後,現場愈嚟愈大雨,期間摩天輪仲停咗一吓,之後繼續運轉。過咗大概五分鐘之後,黎明同四名幸運兒終於環遊完一周,而黎明步出摩天輪後,現場歡呼聲照樣不絕於耳,不過黎明似乎心急開騷,冇等埋四個幸運兒就自己一支箭先行步出,然後做出合十手勢讓記者影完相後,就由工作人員擔住遮離開,仲上埋車。

雖然黎明已經上咗車,但大批喺現場守候嘅粉絲依然係咁追住黎明,場面頗為混亂。

想重溫精彩片段,請按以下連結:

《東網》FB

https://goo.gl/Wlh8lX

《東網巨星》FB

https://goo.gl/EPpTwm


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!