網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月12日 星期四

康城2016:康城:李冰冰波邊VS倪妮八字波 __,冰冰,范冰冰,康城,李冰冰,

倪妮(左)同李冰冰(右)都疑似真空上陣。一年一度嘅康城影展又嚟喇!每年呢個時候,康城紅地氈必定成為大陸女星爭艷鬥麗之地,隨時好睇過頒獎禮呀!不過今年康城大陸女星就冇以前咁多,連康城紅地氈常客范冰冰都冇到場,真係有啲失色,不過好彩都有影后鞏俐、李冰冰、倪妮同劉亦菲撐吓場。而最性感可謂李冰冰同倪妮喇,佢哋兩個都疑似真空上陣,李冰冰條裙雖然包到上頸,但性感在側邊,只要冰冰側身就大晒波邊,仲有大露背,配合 ...


倪妮(左)同李冰冰(右)都疑似真空上陣。

一年一度嘅康城影展又嚟喇!每年呢個時候,康城紅地氈必定成為大陸女星爭艷鬥麗之地,隨時好睇過頒獎禮呀!不過今年康城大陸女星就冇以前咁多,連康城紅地氈常客范冰冰都冇到場,真係有啲失色,不過好彩都有影后鞏俐、李冰冰、倪妮同劉亦菲撐吓場。而最性感可謂李冰冰同倪妮喇,佢哋兩個都疑似真空上陣,李冰冰條裙雖然包到上頸,但性感在側邊,只要冰冰側身就大晒波邊,仲有大露背,配合埋超大裙襬,喺紅地氈上真係霸氣十足!

至於倪妮雖然冇冰冰晒波邊咁性感,但佢條裙胸前嚟個大Deep V,大晒佢平胸八字波同埋幾條胸骨,瘦就瘦咗啲,但都可以講係「骨感美人」。

而最hea嘅女星可以話係劉亦菲,佢條裙娘味甚重之餘,最出事係佢個頭,好似啱啱瞓醒冇梳過一樣,畀人感覺唔多整齊,睇嚟佢要跟冰冰同倪妮學吓嘢先得!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!